خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با ایلنا؛

افزایش ۲۰ درصدی تقاضای مرغ در ماه رمضان / قیمت تغییر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۸۵

طبق اعلام دولت قیمت ۹ قلم کالای مصرفی در ایام ماه رمضان نباید تغییری داشته باشد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی قیمت حال حاضر مرغ را ۶۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: میزان تقاضای مرغ در ایام رمضان ۲۰ درصد افزایش می یابد اما قیمت ها تغییری نمی کند.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت عرضه و قیمت مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ماه رمضان قیمت مرغ همانند ماه های گذشته است و افزایشی نخواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به ذخیره سازی پشتیبانی امور دام کمبودی در عرضه مرغ وجود نداشته و در صورت نیاز وارد بازار شده که پاسخگوی میزان تقاضا خواهد بود.

یوسفی تاکید کرد: طبق اعلام دولت قیمت ۹ قلم کالای مصرفی در ایام ماه رمضان نباید تغییری داشته باشد.

وی قیمت حال حاضر مرغ زنده را ۴۶۰۰ تومان، مرغ آماده طبخ در عمده فروشی ۶۳۵۰ تومان و قیمت مرغ برای مصرف کننده را ۶۵۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی همچنین در خصوص میزان عرضه مرغ گفت: میزان عرضه در ماه های عادی ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تن است اما در روزهای ابتدایی ماه رمضان ۲۰ درصد افزایش تقاضا داریم که هفته دوم دوباره به روال قبلب بر می گردد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مرغ با توجه به عرضه و تقاضا تغییر می کند، که با توجه به فاز دوم هدفمندی انتظار می رفت که افزایش یابد زیرا قیمت تمام شده افزایش پیدا کرده است لذا قیمت کمتر از ۷۵۰۰ تومان به صلاح نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز