خبرگزاری کار ایران

حسین نجاتی به سمت رئیس سازمان صنعت استان آذربایجان شرقی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۳۴

ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقاء دانش فنی، تعامل و ارتباط فعال با تشکل‌های غیردولتی و مردم نهاد، شناسایی و و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقاء نظام مهندسی صنعت و معدن همچنین تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزآوری، مورد تاکید است.

نعمت‌زاده، وزیر صنعت با صدور حکمی " حسین نجاتی " را به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران؛ ‌مهندس محمدرضا نعمت‌زاده در متن حکم انتصابی صادرشده آورده است: ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقاء دانش فنی، تعامل و ارتباط فعال با تشکل‌های غیردولتی و مردم نهاد، شناسایی و و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقاء نظام مهندسی صنعت و معدن همچنین تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزآوری، مورد تاکید است.

وی در ادامه تصریح کرده است: انتظار دارم با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر وامید، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف، اقدام نمایید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان از زحمات «محمد جعفرعظمایی» در دوران تصدی مسئولیت یاد شده تشکر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز