خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سابق شرکت سهامی فرش ایران خبرداد:

بزرگترین هیات اماراتی به پاتوق گردشگری فرش می رود

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۶۹۷

براساس مذاکراتی که تا به امروز صورت گرفته است این مجتمع به پاتوق گردشگری فرش ایران تبدیل خواهد شد.

محمد علی کریمی، مدیرعامل اسبق شرکت سهامی فرش ایران خبر از بازدید بزرگترین هیات اماراتی از پاتوق گردشگری فرش ایران داد.

محمد علی کریمی، مدیرعامل مجتمع فرش دستبافت کریم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته از امروز این مجتمع میزبان تمامی گردشگرانی است که خواهان آشنایی با قالی ایرانی هستند و براین اساس تلاش داریم تا به بهترین شیوه ممکن برنامه های خود را به اجرا در آوریم.

وی اظهار داشت: سیاست های دولت یازدهم تا به امروز در زمینه توریست بسیار خوب بوده است بطوری که پس از گفته های رئیس جمهور در سازمان ملل و اجلاس داووس بسیاری از گردشگران راه ایران را در پیش گرفته اند و ما نیز تلاش داریم از این موقعیت به وجود آمده در راستای معرفی فرش ایران استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همچنین براساس مذاکراتی که تا به امروز صورت گرفته است این مجتمع قرار است به پاتوق گردشگری فرش ایران تبدیل شود که در این زمینه نیز اقدامات لازم در حال انجام است.

کریمی خاطر نشان کرد: هم اکنون در این مجتمع جغرافیای فرش ایران را به نمایش گذاشته ایم بطوری که فرش های استان های مختلف از جمله تبریز، مشهد، اصفهان، کاشمر، نائین، اردبیل، اراک، بریجند و قم در معرض تماشا بازدید کنندگان قرار گرفته است.

وی همچنین اظهار داشت: در این مجتمع فرش و تابلو فرش با بهترین کیفیت و قیمت به متقاضیان ارائه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز