خبرگزاری کار ایران

معاون وزیرصنعت، معدن وتجارت خبرداد؛

طرحهای متوقف در حوزه صنعت و معدن راه اندازی می شود

کد خبر : ۱۶۸۸۶۱

ایمیدرو طرح های نیمه تمام را راه اندازی خواهد کرد و باید در حوزه تولید و اشتغال طرح های جدید راه اندازی شود، که این کار نیازمند همکاری تمام مدیران و واحدهای تابعه است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت یازدهم مصمم به رونق بخشیدن به تولید کشور است و راه اندازی طرحهایی که برخی بیش از ۱۲ سال متوقف بود، در دست اقدام است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، مهدی کرباسیان روز یکشنبه در همایش مدیران روابط عمومی واحدها و شرکت های تابعه این سازمان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات اظهار امیدواری کرد بهره برداری از طرحهای یادشده، علاوه بر ایجاد اشتغال، زمینه جلب و جذب نیروهای بومی در مناطق مختلف را به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: ایمیدرو طرح های نیمه تمام را راه اندازی خواهد کرد و باید در حوزه تولید و اشتغال طرح های جدید راه اندازی شود، که این کار نیازمند همکاری تمام مدیران و واحدهای تابعه است.

کرباسیان با بیان این که چنانچه طرحها یک روز زودتر راه اندازی شوند و زمینه اشتغال نیروی کار را فراهم سازند به نفع مردم و اقتصاد کشور است، گفت: تلاش در جهت تحقق این مهم یک وظیفه ملی محسوب می شود.

کرباسیان خاطرنشان کرد: سازمان ایمیدرو ظرفیت های زیادی برای تاثیرگذاری در اقتصاد کشور و افزایش تولید ناخالص ملی دارد.

وی بودجه پیش بینی شده برای اجرای طرح های توسعه ای ایمیدرو در سال جاری را یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

رییس هیات عامل ایمیدرو اضافه کرد: اکنون فضای مثبت بین المللی برای کشور فراهم شده و در ماه های اخیر مدیران شرکت های معتبر اروپایی به منظور مذاکره برای اجرای طرح ها به ایران آمده اند و این سفرها همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از مدیران روابط عمومی ها خواست با ارایه اطلاعات صحیح، صریح و شفاف، مدیران سازمان ها و ادارات را یاری و ابهامات احتمالی را رفع کنند، ضمن اینکه این تشکیلات باید ارتباط با حوزه بیرون از مجموعه سازمانی را تقویت کنند.

وی نقدهای سازنده را مفید و به نفع سازمان ها دانست و از مدیران روابط عمومی ها خواست نقدها را صریح به مدیران دستگاه ها منتقل کنند زیرا نقدهای سازنده در بلندمدت به نفع مدیریت است.

کرباسیان تاکید کرد امروز فعالیت در واحدها، برای اقتصاد کشور موثر است و هرچه عملکرد بهتری داشته باشیم، بهره وری افزایش می یابد و تاثیرگذاری بیشتری در اقتصاد و رفاه ملی خواهد داشت.

به گفته وی مدیران روابط عمومی ها، تاثیرگذاری طرح های در دست اجرا را از نظر موقعیت اجرای طرح ها و اقتصاد کشور، برای مردم و مسئولان محلی تبیین کنند.

امروز مساله ارتباطات در جهان تغییر اساسی کرده و ما باید نحوه استفاده و برخورد با فناوری های نوین را مورد توجه قرار دهیم.

رییس هیات عامل ایمیدرو با یادآوری وجود نیروهای تحصیلکرده، موقعیت ژئوپلتیک کشور و مزیت های دیگر در کشور تصریح کرد: ایران می تواند در شمار ۲۰ کشور برتر صنعتی جهان قرار گیرد.

به گفته کرباسیان به دلیل اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها، در نمودار سازمانی جدید ایمیدرو، مدیریت روابط عمومی به صورت مستقل و زیر نظر رییس هیات عامل قرار گرفت.

یعقوب مشفق مدیر روابط عمومی ایمیدرو نیز در این همایش اظهار داشت: با توجه به تاکید رییس هیات عامل ایمیدرو به اهمیت جایگاه روابط عمومی، مدیران روابط عمومی شرکت ها و واحدهای تابعه باید در دوره جدید فعالیت های انجام شده را به صورت شفاف تبیین و تشریح کنند.

وی گفت: اکنون دوره ای طلایی برای رشد و ارتقای روابط عمومی ها در ایمیدرو است و مدیران و کارشناسان باید حداکثر تلاش را به عمل آورند.

مشفق اضافه کرد: نظرات مدیران روابط عمومی شرکت ها و واحدهای تابعه ایمیدرو برای هماهنگی در تبیین هر چه بهتر عملکرد بخش معدن و صنایع معدنی استفاده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز