خبرگزاری کار ایران

حسین میرمحمد صادقی در یزد:

امروز به سربازان عرصه تولید و کار نیازمندیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۳۵

اوایل انقلاب کسی جرئت نداشت از بخش خصوصی و کارآفرینی سخن بگوید ولی امروز تحول مهمی در کشور ایجاد شده و برای نمونه می توان به پیام نوروزی رهبر انقلاب اشاره کرد که در آن تصریح شده " بدون حضور مردم کارها پیش نمی رود ".

رئیس موسسه آموزشی اتاق بازرگانی ایران گفت: امروز به سربازان عرصه تولید و کار نیازمندیم.

به گزارش ایلنا از یزد، حسین میرمحمدصادقی عصر روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه اولین همایش ملی رشد اقتصادی و نقش بخش خصوصی در یزد با اشاره به رشد ناموزون سیستم دولتی نسبت به جمعیت گفت: در زمان مجلس شورای ملی کل بودجه دولت ۱۵ میلیون تومان بود ولی امروز این میزان میلیون ها برابر شده در حالیکه شاید جمعیت ۱۰ برابر و دلار ۱۰۰۰ برابر شده باشد.

وی رشد غیر منطقی بخش دولتی را موجب غیر شفاف شدن فعالیت های اقتصادی دانست.

دبیر علمی این همایش با بیان اینکه امروز اوضاع نسبت به اول انقلاب تغییر کرده، بیان داشت: اوایل انقلاب کسی جرئت نداشت از بخش خصوصی و کارآفرینی سخن بگوید ولی امروز تحول مهمی در کشور ایجاد شده و برای نمونه می توان به پیام نوروزی رهبر انقلاب اشاره کرد که در آن تصریح شده " بدون حضور مردم کارها پیش نمی رود ".

این چهره سرشناس اجتماعی و سیاسی، دلیل دیگر این مهم را شعارهای انتخاباتی دولت جدید عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با کم شدن تحریم ها و توجه دولت به بخش خصوصی فرصت خوبی در حال فراهم شدن است و این همایش نیز در مقطع خوبی برپا شده است.

میرمحمد صادقی گفت: اگر زمانی سربازان جبهه جنگ مورد نیاز کشور بود، امروز به سربازان عرصه تولید و کار نیازمندیم و باید منابع کشو بسیج شود تا موانع روبروی سرمایه گذاری برداشته شود.

این همایش دو روزه باحضور استاندار یزد، علاء میرمحمد صادقی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، محمد مهدی مظاهری مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوالفضل کوده ای مدیرکل دفتر سرمایه گذاری وزارت اقتصاد، سید حمید کلانتری صاحب نظر در حوزه بهره وری، مدیران صنایع و سازمان های استان یزد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز