خبرگزاری کار ایران

رییس‌مجلس خطاب به نعمت‌زاده:

سهم تولید از هدفمندی یارانه‌ها را بدهید

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۱۴

آن قوانینی که برای تحقق اقتصاد مقاومتی مانع ایجاد می‌کند، را به مجلس گزارش دهید تا آن‌ها را فسخ کنیم / دولت را مجاب کنید تا برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اقدام فوری انجام دهد.

رییس‌مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مورد هدفمندی یارانه‌ها طبق قانون باید سهمی به تولید داده شود. انتظار داریم شما قانون را رعایت کنید و اگر چنین نشود روند غلط و باطل گذشته تکرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، علی لاریجانی پس از گزارش وزیرصنعت، معدن و تجارت و رئیس کمیسیون صنایع و نماینده مرکز پژوهشهای مجلس اظهار کرد: در گزارش آقای نعمت‌زاده اهداف کمی در بازه زمانی ۴ ساله آمده بود که بسیار کار درستی بود و امیدواریم با توجه به نکاتی که مشخص شد و با راهبرد مشخص و روشن به اهداف تعیین شده برسیم.

وی ادامه داد: تالیف کتاب صادرات و واردات در دولت بسیار امر مناسبی است وامیدواریم فضای خوبی برای فعالیت‌های دولت و صادرات فراهم شود.

رئیس مجلس در خصوص برخی از سخنان وزیر صنعت درباره اصلاح قوانین گفت: آن قوانینی که برای تحقق اقتصاد مقاومتی مانع ایجاد می‌کند، را به مجلس گزارش دهید تا آن‌ها را فسخ کنیم و در این زمینه مجلس آماده همکاری لازم با دولت است.

لاریجانی خاطرنشان کرد: از بخشی از سخنان شما درباره سرمایه در گردش کارخانجات استنباط کردم که شما درد را در این زمینه به خوبی تشخیص دادید و شما به عنوان وزیر صنعت دولت را مجاب کنید تا برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اقدام فوری انجام دهد.

نماینده مردم قم با اشاره به معوقات بانکی بخش تولید اظهار کرد: در بخش مشکلات تولید، حل مشکل معوقات بانکی لازمه رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی است.

رئیس مجلس تاکید کرد: در مورد هدفمندی یارانه‌ها طبق قانون باید سهمی به تولید داده شود. انتظار داریم شما قانون را رعایت کنید و اگر چنین نشود روند غلط و باطل گذشته تکرار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز