خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با ایلنا؛

افزایش بهای گوشت بدلیل افزایش کرایه حمل و نقل است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۷۳

در حال حاضر بهای گوشت گوسفندی هر کیلو بین ۲۴ هزارو پانصد تا ۲۵ هزار تومان تحویل به مغازه دار و ۲۸ هزار تومان تحویل به مشتری است.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: افزایش بهای گوشت بدلیل رشد کرایه حمل و نقل است.

علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که چرا بهای گوشت گوسفندی در آستانه شب عید افزایش پیدا کرده اظهار داشت: بدلیل ازدحام و افزایش تقاضا از سوی مردم و نیز گران شدن کرایه حمل و نقل بهای گوشت گوسفندی بین ۲ تا ۳ درصد رشد داشته است.

وی افزود: پیش از این کرایه حمل دام از شهرستان به تهران حدود ۴۰۰ هزار تومان بود اما بدلیل اینکه هم اکنون از تهران باری برای شهرستان ها نیست و یک مسیر را بدون بار باید بروند راننده ها ۷۰۰ هزار تومان مطالبه می کنند و این موضوع باعثرشد ۲ تا ۳ درصدی بهای گوشت گوسفندی شده است.

ملکی با اشاره به نرخ گوشت در بازار گفت: در حال حاضر بهای گوشت گوسفندی هر کیلو بین ۲۴هزارو پانصد تا ۲۵ هزار تومان تحویل به مغازه دار و ۲۸ هزار تومان تحویل به مشتری است.

ریس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به این پرسش که چرا در فروشگاههای زنجیره ای نرخ گوشت های بسته بندی شده متفاوت و گرانتر است افزود: نظارت بر این فروشگاهها از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود و به اتحادیه ارتباطی ندارد.

وی در خاتمه پیش بینی کرد؛ با توجه به بارندگی های اخیر و وضعیت مناسب مراتع سال آینده مشکلی در مورد کمبود دام نخواهیم داشت البته در صورتی که مسئولین همچنان برای خروج دام از کشور مجوزی صادر نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز