خبرگزاری کار ایران

نرخ سکه و ارز در بازار روز چهار شنبه؛

بهای سکه کاهشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۱

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با ۱۱۵ تومان کاهش ۸۹ هزار و ۶۸۵تومان خرید و فروش شد.

در بازار ارز و سکه امروز چهارشنبه ۱۶بهمن ماه قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قیمت سکه تمام طرح جدید و قدیم امروز با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۸۷۴ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر قطعه نیم سکه در بازار امروز با هزار تومان کاهش به ۴۴۰ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه و سکه یک گرمی بدون تغییر به ترتیب ۲۶۱ و ۱۷۱هزار تومان معامله شد.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با ۱۱۵ تومان کاهش، ۸۹ هزار و ۶۸۵تومان خرید و فروش شد.

در بازار امروز نرخ ارز نیز، هر دلار آمریکا در بازار آزاد با کاهش دو تومانی به ۲۹۵۲ تومان رسید و یورو بدون تغییر ۴۰۰۸ تومان معامله شد، همچنین پوند انگلیس با ۲۰ تومان کاهش ۴۸۲۰ تومان و درهم امارات با ۲ تومان افزایش۸۰۶ تومان معامله شدند.

در این خصوص محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به آینده قیمت سکه و طلا در بازار داخل اظهار داشت: تا پایان سال بازار از یک ثبات نسبی برخوردار خواهد بود و قیمت‌ها در همین محدوده فعلی باقی می‌ماند.

وی در عین حال این نکته را نیز متذکر شد که اگر در بازار‌های جهانی قیمت هر اونس طلا دچار نوسان شود، بازار داخل نیز به تبع بازار جهانی دچار نوسان و تغییر قیمت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز