خبرگزاری کار ایران

بیشترین تخلفات اصناف / گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ در صدر بیشترین تخلفات

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۶۷

در طی ۳ ماه گذشته ۴۵ هزار و ۲۶۲ شکایت از سوی مردم صورت گرفته که از این میزان ۶۷ درصد مربوط به بخش کالا و ۲۳ درصد مربوط به بخش خدمات بوده است.

مدیر بازرسی اتاق اصناف ایران از: بیشترین تخلفات کالایی در بخش گوشت قرمز و مرغ، تخم مرغ، نهاده دامی، صیفی جات، سیمان، لاستیک و فولاد خبر داد.

رضا کرمی، مدیر بازرسی اتاق اصناف ایران، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص میزان تخلفات صورت گرفته در حوزه اصناف طی ۳ ماه گذشته اظهار داشت: طی ۳ ماه گذشته(از ابتدای مهر تا پایان آذر ماه) تعداد ۱ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۹۱ فقره بازرسی از اصناف کشور اصورت گرفته که از این میزان ۸۷ هزار و۵۶ پرونده به جریمه پیشنهادی ۴۳ میلیارد ریال به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

مدیر بازرسی اصناف کشور افزود: همچنین طی ۳ ماه گذشته ۴۵ هزار و ۲۶۲ شکایت از سوی مردم صورت گرفته که از این میزان ۶۷ درصد مربوط به بخش کالا و ۲۳ درصد مربوط به بخش خدمات بوده است.

وی با اشاره به گرانفروشی و عدم ارائهٔ فاکتور گفت: بیشترین تخلفات در خصوص عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم صدور صورت حساب بوده است که از این اصناف می‌توان به سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌ها اشاره کرد.

کرمی در خاتمه افزود: بیشترین تخلفات کالایی در بخش گوشت قرمز و مرغ، تخم مرغ، نهاده دامی، صیفی جات، سیمان، لاستیک و فولاد بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز