خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کنفدراسیون صادرات اتاق ایران در گفتگو با ایلنا:

انتخاب رئیس اتاق ایران فردا برگزار می‌شود / آمارهای دولت گذشته غیر واقعی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۱۷

متاسفانه در دولت گذشته آمارها غیرواقعی بودند تا جایی که تاکید بر رشد ۳ درصدی اقتصاد می‌شد این درحالی است که اقتصاد ما تنزل منفی ۶ درصدی را تجربه کرد و همه منابع آماری در دنیا نیز این موضوع را تایید می‌کنند.

نایب رییس کنفدراسیون صادرات اتاق ایران گفت: انتخابات اتاق ایران فردا(۱۰ آذر) برگزار می‌شود.

محمد لاهوتی، نایب رییس کنفدراسیون صادرات اتاق ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص انتخابات اتاق ایران اظهار داشت: به نظر می‌رسد انتخابات بین ۳ نامزد از کاندیداهای ریاست اتاق بازرگانی ایران یعنی آقایان مسعود خوانساری، غلامرضا شافعی و اسدالله عسگراولادی برگزار شود.

وی با اعلام این خبر که انتخابات فردا برگزار خواهد شد، گفت: افرادی که نامزد انتخابات در اتاق بازرگانی شده‌اند افرادی نخبه، کارآمد و دارای تجربه‌های اقتصادی موفقی هستند.

وی درخصوص گزارش صد روزه رییس جمهور نیز افزود: اینکه رییس جمهور گزارشی از چگونگی تحویل دولت به مردم دادند به منظور سیاه نمایی و تخریب دولت گذشته نیست بلکه باید شرایطی که دولت جدید با آن مواجه شده بود مورد توجه مردم نیز قرار می‌گرفت.

وی گفت: متاسفانه در دولت گذشته آمارها غیر واقعی بودند تا جایی که تاکید بر رشد ۳ درصدی اقتصاد می‌شد این در حالی است که اقتصاد ما تنزل منفی ۶ درصدی را تجربه کرد و همه منابع آماری در دنیا نیز این موضوع را تایید می کنند.

لاهوتی تصریح کرد: در این زمان اندک که از دولت یازدهم می‌گذرد نحوه ارائه گزارش خوب بود در این گزارش هر چند به عوامل بازدارنده در تولید و صنعت پرداخته شد اما در مجموع بسیار کلی بود این در حالی است افرادی که به عنوان مصاحبه کننده در این برنامه حضور داشتند متاسفانه چندان حرفه‌ای برخورد نکردند و نتوانستند گزارش صد روزه را به چالش بکشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز