خبرگزاری کار ایران

در پی سفر کرباسیان به چین؛

ام. سی. سی برای تامین مالی ۷طرح فولادی اعلام آمادگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۲۰

این شرکت که پیشتر طرح‌هایی در بخش‌های صنایع معدنی در ایران انجام داده بیش از ۵۰۰میلیون تن از کل ظرفیت تولید فولاد در چین را اجرا کرده است. د.

شرکت چینی برای تسریع در تامین مالی این طرح ها عزم خود را اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا، رییس هیات عامل این سازمان که همراه با هیاتی به ریاست رییس مجلس شورای اسلامی ایران به چین سفر کرده است در دیدار با رییس شرکت ام. سی. سی چین، از توافق طرفین بر تامین مالی طرح های هفتگانه فولادهای استانی خبر داد.
مهدی کرباسیان که در پکن سخن می گفت تصریح کرد: شرکت چینی برای تسریع در تامین مالی این طرح ها عزم خود را اعلام کرده است.
در این دیدار همچنین طرفین بر تعیین زمانبندی برای اجرا و نحوه تامین مالی پروژه های استانی فولاد تاکید کردند. از سوی دیگر مقرر شد با فعال شدن نخستین ال. سی این طرح ها، رییس گروه ام. سی. سی سفری به ایران انجام دهد تا از نزدیک شاهد تسهیل در روند اجرایی طرح ها باشد.
جینگ تیان لیانگ رییس ام. سی. سی نیز با ابراز خرسندی از توسعه روابط اقتصادی با ایران تاکید کرد: به زودی دفتر تهران این شرکت فعالیت خود را با هدف تقویت روابط دوطرف گسترش خواهد داد.
شرکت ام. سی. سی به عنوان یکی از بزرگ ترین گروه‌های سرمایه‌گذاری چین و دنیا تاکنون در بیش از ۹۰کشور دنیا فعالیت داشته و طیف وسیعی از طرح‌های متالورژی در بخش‌های مهندسی، ‌ اجرا، ‌ تامین مالی و… را در کارنامه خود ثبت کرده است.
این شرکت که پیشتر طرح‌هایی در بخش‌های صنایع معدنی در ایران انجام داده بیش از ۵۰۰میلیون تن از کل ظرفیت تولید فولاد در چین را اجرا کرده است.

این شرکت در سال ۲۰۱۲ نیز در رتبه ۲۸۰ از ۵۰۰ شرکت برتر دنیا قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز