خبرگزاری کار ایران

درسخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل؛

نقش ایران در امنیت غذایی جهانی را تبیین کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۳۲

حضور ایشان در سازمان ملل برای همه بخش‌های کشور از جمله برای بخش کشاورزی برکت زیادی دارد / دکتر روحانی، برخلاف گذشته پریشان‌گویی و دشمن تراشی نخواهد کرد و در ضمن پافشاری بر اصول، نرمشی قهرمانانه همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب خواسته‌اند نشان خواهد داد.

انجمن‌های علمی زراعت اصلاح نباتات، ایمنی زیستی بیوتکنولوژی، ژنتیک و فیزیولوژیک گیاهی طی نامه‌ای به رییس جمهور خواستار ارایه مطالبی در سخنرانی خود در سازمان ملل در باب اهمیت مشارکت ایرانیان و دانشمندان ایرانی در تنظیم امنیت غذایی و توسعه رفاه بشر در مقابله با فقر و سوء تغییر اقلیم با وجود رشد فزاینده جمعیت، شدند.

بهزاد قره‌یاضی معاون تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بدیهی است رویکرد روحانی برخلاف رییس جمهور پیشین رویکردی منطقی و با تدبیر خواهد بود و قطعاً حضور وی و تیم همراه آن‌ها در نیویورک برخلاف گذشته برای جمهوری اسلامی و برای ایرانیان اعتبار و آبرو خواهد آفرید.

وی ادامه داد: دکتر روحانی، برخلاف گذشته پریشان‌گویی و دشمن تراشی نخواهد کرد و در ضمن پافشاری بر اصول، نرمشی قهرمانانه همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب خواسته‌اند نشان خواهد داد.

به گفته معاون تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی، یکی دیگر از مواردی که انجمن‌های علمی از ریس جمهور خواستند این است که در بیانات خود به آمادگی ایرانیان برای ایفای نقش علمی و توسعه فناوری روز دنیا برای تعالی بشریت اشاره کنند.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان دارای بالا‌ترین سرعت رشد در حوزه تولید مقالات علمی از نظر کمی در جهان هستند، گفت: این تنها شاخص پیشرفت علمی کشور‌ها نیست اما به هر روی ایران با پشتوانه علمی و تاریخی خود می‌تواند برای تنظیم امنیت غذایی دنیا دست دوستی و مشارکت به سایر ملت‌ها بدهد.

قره یاضی افزود: حضور ایشان در سازمان ملل برای همه بخش‌های کشور از جمله برای بخش کشاورزی برکت زیادی دارد.
معاون تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه گفتمان روحانی، گفتمانی عقلانی و اندیشمندانه است افزود: هیچ‌کس نخواهد توانست از لابه لای اظهارات روحانی برخلاف ریس جمهور پیشین جملات و اظهاراتی برای اذیت و آزار ملت بزرگ ایران بیابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز