خبرگزاری کار ایران

مدیر استراتژیک غلات هرگونه پرداخت به گندم کاران را تکذیب کرد؛

بدهی دولت قبلی به کشاورزان هنوز پابرجاست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۴

باید از دولت قدرانی کرد که به موقع قیمت­های تضمینی را بعد از سال­ها ناب­سامانی­ در زمان مناسب اعلام کرده است و همچنین قیمت‌ها را بر اساس هزینه‌های تمام شده تولید و محاسبه کرده است.

مدیر استراتژیک غلات، حبوبات و نباتات کشور گفت: متاسفانه هنوز خبری مبنی بر دریافت ۲۲۰ میلیارد تومان گندم‌کاران که قرار بوده بانک سپه در ازای مابه التفاوت گندم‌کاران پرداخت کند، از استان­‌ها نداشته‌ایم.

دلاور حیدرپور مدیر استراتژیک غلات، حبوبات و نباتات کشور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص پرداخت مطالبات گندم کاران گفت: بانک سپه اعلام کرده است که ۲۲۰ میلیارد تومان واریز شده است اما متاسفانه هنوز خبری مبنی بر دریافت پول از استان‌ها نداشته ایم.

وی ادامه داد: تاکنون ۵ میلیون و ۱۳۰ هزار تن خرید دولتی داشته‌ایم و امیدواریم که هرچه سریعتر مطالبات کشاورزان پرداخت شود که از شهریور تاکنون دولت به کشاورزان بدهکار است.

مدیر استراتژیک غلات، حبوبات و نباتات کشور در خصوص قیمت‌های تضمینی اعلام شده، اظهار داشت: قیمت گندم، جو و ذرت قیمت‌های مناسبی است و برای کشاورزان حق انتخاب به وجود آورده است.

حیدرپور ادامه داد: باید از دولت قدرانی کرد که به موقع قیمت­های تضمینی را بعد از سال­ها ناب­سامانی­ در زمان مناسب اعلام کرده است و همچنین قیمت‌ها را بر اساس هزینه‌های تمام شده تولید و محاسبه کرده است تا کشاورزان متضرر نشوند وتشویق به کاشت شوند.

وی افزود: امیدواریم که تعیین به موقع قیمت تاثیر مثبت بر تصمیم کشاورزان داشته باشد و تحولی شگرف در میزان تولید سال آتی بخش کشاورزی داشته باشیم.

گفتنی است، در بخی از رسانه‌ها اعلام شده است که ۱۰۰ میلیارد از ۲۲۰ میلیارد تومان مابه التفاوت گندم کاران پرداخت شده است که ایشان هر گونه پرداختی را تکذیب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز