خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع:

جلوی بازار سیاه و دلالی در بازار واردات خودرو باید گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۴۸

بخشنامه دولت مبنی بر واردات خودروهای سواری تنها از طریق نمایندگی‌های رسمی اقدامی است که اگر با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی صورت گیرد می‌تواند این بازار آشفته را ساماندهی کند.

بیگلری با ابراز امیدواری نسبت به شفاف شدن وضعیت بازار واردات خودرو با مصوبه اخیر وزارت صنعت مبنی بر ضابطه‌مند شدن واردات، افزود: واردات خودرو باید با برنامه باشد و هرکس نتواند اقدام به واردات کند.

به گزارش ایلنا، محسن بیگلری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ابراز امیدواری نسبت به شفاف شدن وضعیت بازار واردات خودرو با مصوبه اخیر وزارت صنایع و معادن مبنی بر ضابطه مند شدن واردات گفت: واردات خودرو باید با برنامه صورت گیرد و هرکسی نتواند اقدام به واردات کند چراکه این بی‌قانونی موجب ایجاد بازار سیاه و دلالی در بازار خودرو می‌شود.

بیگلری ادامه داد: بخشنامه دولت مبنی بر واردات خودروهای سواری تنها از طریق نمایندگی‌های رسمی اقدامی است که اگر با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی صورت گیرد می‌تواند این بازار آشفته را ساماندهی کند.

وی با اشاره به اینکه باید مشخص باشد که هر واردکننده‌ای چه برندی را وارد می‌کند، گفت: باید کیفیت و اصالت خودروهای وارداتی و وضعیت خدمات پس از فروش آن مشخص باشد تا اگر در آینده تخلفاتی در هر یک از این زمینه‌ها بروز کرد قابلیت پیگیری داشته باشد و این امنیت روانی برای خریدار فراهم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز