خبرگزاری کار ایران

کالاهای قاچاق چشم انتظار تسریع در صدور آرای قطعی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۷۷

با توجه به قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز که تکالیفی را از گمرک ج. ا. ا جدا ساخته و بر عهده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار داده، سازمان اموال تملیکی جهت هر چه مطلوبتر انجام شدن این وظیفه و رفع مشکلات و موانع نیاز به مساعدت دستگاه های ذیربط دارد.

شهرام تیموری سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ضمن تشکر از همکاری سازمان تعزیرات حکومتی به منظور جلوگیری از تضیع حقوق دولت و مردم خواستار تسریع در روند صدور آرای قطعی در خصوص کالاهای قاچاق شد.

به گزارش ایلنا، تیموری اظهار داشت: کالاهای قاچاق انباشته شده در انبارهای گمرک ج. ا. ا و سازمان اموال تملیکی جهت تعیین تکلیف و در راستای اجرای ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز چشم انتظار صدور رای از سوی سازمان تعزیرات حکومتی هستند.

وی در ادامه این مطلب افزود: با توجه به قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز که تکالیفی را از گمرک ج. ا. ا جدا ساخته و بر عهده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار داده، سازمان اموال تملیکی جهت هر چه مطلوبتر انجام شدن این وظیفه و رفع مشکلات و موانع نیاز به مساعدت دستگاه های ذیربط دارد.

سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پایان نیز از رشد ۲۳ درصدی فروش کالاهای قاچاق توسط این سازمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز