خبرگزاری کار ایران

دانشور:

قوانین موجود اجازه تحرک به بخش خصوصی را نمی دهد!

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۴۸

زمانی که موضوعی به نفع حاکمیت و اهالی اتاق نبود اجازه دعوت از رسانه‌ها به ما داده نمی‌شد به همین دلیل بسیاری از آرمان ها عملیاتی نشدند.

مادامی که بخش خصوصی در اقلیت باشند، قوانین موجود اجازه تحرک جدی را به آنها نخواهد داد تا جایی که بخشی از افراد در اتاق بازرگانی تا ابطال کارت و اخراج نیز جلو رفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه دانشور، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نشستی که با حضور برخی از اعضای اتاق بازرگانی شب گذشته تشکیل شد گفت: بنده عضو اتاق بازرگانی تهران هستم و از جنس بخش خصوصی و همدرد با شما، اینکه چه اتفاقی می‌افتد تا نمایندگان اتاق بازرگانی نمی‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند موضوعی است که باید به آن بیشتر پرداخت.

وی افزود: انجمن مدیران و متخصصین صنعتی اقتصاد ایران در دوره قبل نیز افرادی را به اتاق بازرگانی معرفی کرد اما به دلیل مشکلات ساختاری و آیین‌نامه‌ای اتفاقی که افتاد این بود که از ظرفیت این افراد به خوبی استفاده نشد!

دانشور تصریح کرد: هر چند که ما بیش از چهار بار درخواست دادیم تا در صحن هیات نمایندگان در مورد بخش خصوصی و مشکلات آنها صحبت کنیم اما به دلیل مشکلات ساختاری این اجازه به ما داده نشد.

وی با بیان اینکه در اتاق بازرگانی تهران و ایران سانسور رسانه‌ای وجود داشت گفت: زمانی که موضوعی به نفع حاکمیت و اهالی اتاق نبود اجازه دعوت از رسانه‌ها به ما داده نمی‌شد به همین دلیل بسیاری از آرمان ها عملیاتی نشدند.

دانشور گفت: مادامی که بخش خصوصی در اقلیت باشند، قوانین موجود اجازه تحرک جدی را به آنها نخواهد داد تا جایی که بخشی از افراد در اتاق بازرگانی تا ابطال کارت و اخراج نیز جلو رفتند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات اتاق بازرگانی در هجده اسفند ماه افزود: در فرم درخواست عضویت انجمن مدیران و متخصصین صنعتی و اقتصادی ایران چهارده کمیسیون(بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی، حقوقی، حمل و نقل، شهرستان‌ها، خدمات و اصناف، زنان و کارافرینی، ‌جوانان کارآفرین، مسئولیت اجتماعی، ارتباطات و رسانه، تشکل‌ها و عمران و خدمات مهندسی) عنوان شده و اعضای این اتاق می‌توانند با حضور در این کمیسیون ها ارتباطات‌شان را با نمایندگان اتاق افزایش دهند.

وی در خاتمه از اعضای حاضر در این جلسه خواست تا در کمیسیون های مربوطه ثبت نام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز