خبرگزاری کار ایران

شافعی خبر داد:

آغاز بکار دادگاه ویژه اقتصادی در هر استان

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۱۰

رئیس اتاق بازرگانی ایران در نشست هیات نمایندگان دوره هفتم اتاق: در انتخابات اتاق باید اخلاق مداری را به عنوان الگوی انتخابات به جامعه ارائه دهیم و امیدواریم همه کسانی که وارد این عرصه می‌شوند به این موارد توجه کنند

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران در چهل و چهارمین نشست هیأت نمایندگان دوره هفتم اتاق با اشاره به اقدامات انجام شده در این دوره اظهار داشت: تدوین آیین‌نامه اخلاق حرفه‌ای کسب و کار از برنامه‌های ما بود که گروهی را برای تدوین این آیین نامه در نظر گرفته و پیش‌نویس این آیین نامه آماده شده است اما نیاز به کار بیشتری دارد.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه با اشاره به تشکیل دادگاه ویژه اقتصادی در هر استان گفت: به زودی در هر استان دادگاه ویژه اقتصادی شروع به کار می‌کند که با تشکیل این دادگاه رابطه تعریف شده ای بین اتاق و قوه قضاییه ایجاد می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: طبق قانون بهبود فضای کسب و کار وظایفی بر عهده اتاق بازرگانی گذاشته شده است که بر اساس مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب شش ماه زودتر از زمانی که تعیین شده بود، تأسیس شد.

شافعی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات اتاق بازرگانی گفت: تمام آینده اتاق به این یک ماه بستگی دارد و هیچ گروهی نیست که خواستار ارتقای جایگاه اتاق نباشد.

وی ادامه داد: باید در این انتخابات شاهد بلوغ بخش خصوصی باشیم.

شافعی تأکید کرد: در این انتخابات باید اخلاق مداری را به عنوان الگوی انتخابات به جامعه ارائه دهیم و امیدواریم همه کسانی که وارد این عرصه شده به این موارد توجه ویژه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز