خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان در گفتگو با ایلنا:

کنترل قیمت میوه شب عید مستلزم برنامه ریزی سازمان حمایت است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۷۱

در رابطه با پرتقال شب عید با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلوی آن ۳۰۰۰ هزار تومان است، ممکن است افزایش تا ۵۰۰ تومان را برای شب عید شاهد باشیم

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان وضعیت تامین میوه شب عید را مطلوب خواند و کنترل قیمت میوه در مغازه‌های سطح شهر را جزء وظایف سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده دانست.

علی امامی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با موجودی میوه شب عید اظهار کرد: نارنگی به اندازه کافی در بازار و انبار‌ها موجود است و همچنین در رابطه با پرتقال نیز هیچ نگرانی وجود ندارد!

وی در پاسخ به سوال این سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر چگونگی تعیین قیمت میوه شب عید اظهار کرد: در سازمان میادین میوه و تره بار با توجه به نظارت‌های سختگیرانه‌ای که وجود دارد قیمت‌ها کنترل می‌شوند؛ اما متاسفانه در مغازه‌های سطح شهر شاهد افزایش قیمت تا ۴ برابر نیز بوده‌ایم.

امامی تاکید کرد: مثلا در رابطه با پرتقال شب عید با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلوی آن ۳۰۰۰ هزار تومان است، ممکن است افزایش تا ۵۰۰ تومان را برای شب عید شاهد باشیم؛ اما مشخص نیست در مغازه‌های سطح شهر که در روزهای عادی اقدام به قیمت گذاری تا ۴ برابر قیمت میادین می‌کنند چه اتفاقی رخ دهد.

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: مغازه داران در حال حاضر هویج را ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند و ۱۸۰۰ تومان به فروش می‌رسانند همچنین کاهو ۳۰۰ تومانی میادین در سطح شهر به قیمت ۱۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد و ظاهرا کسی هم قادر نیست جلوی این اختلاف قیمت را بگیرد.

امامی قیمت هر کیلو خیار را ۶۰۰، گوجه فرنگی ۴۰۰، هویج ۴۰۰ و کاهو را ۳۰۰ تومان اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز