خبرگزاری کار ایران

رییس موسسه توریستی و اتومبیل کرایه خواستار شد:

جمع آوری کارت های سوخت / تعیین نرخ های جدید کرایه آژانس ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۷۴

درخواست ما این است که کلا کارت‌های بنزین را جمع آوری کنند و نرخ مصوب ۱۰۰۰ تومان را برای هر لیتر بنزین تصویب کنند زیرا با دو نرخی بودن قیمت‌ها کنترل کرایه‌ها سخت می‌شود.

رییس موسسه توریستی و اتومبیل کرایه خواستار جمع آوری کارت های سوخت برای کنترل بهتر کرایه اتومبیل شد.

سید حسن هاشمی تیرآبادی، رییس موسسه توریستی و اتومبیل کرایه در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: از مجموع ۵۵ تا ۶۰ هزار راننده‌ای که در موسسات توریستی تهران فعالیت می‌کنند تنها ۱۷ هزار نفر کارت سوخت دارند و بقیه بنزین آزاد می‌زنند.

وی در مورد کرایه‌ها گفت: میزان کرایه از ۲ سال پیش تاکنون تغییری نداشته و ورودی ۱۷۰۰ تومان و هر دقیقه ۱۰۰ تومان است.

هاشمی تصریح کرد: البته درخواست نصب تاکسی متر را داده‌ایم و زمانی که قیمت مصوب از سوی هیات عالی نظارت شورای شهر مشخص شود به تمام رانندگان اعلام خواهیم کرد.

رییس موسسه توریستی و اتومبیل کرایه افزود: درخواست ما این است که کلا کارت‌های بنزین را جمع آوری کنند و نرخ مصوب ۱۰۰۰ تومان را برای هر لیتر بنزین تصویب کنند زیرا با دو نرخی بودن قیمت‌ها کنترل کرایه‌ها سخت می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گزارشی از تخلف درمراکز معاینه فنی خودرو به شما ارسال شده است یا خیر؟، گفت: هیچ گزارشی از تخلفات در مراکز معاینه فنی نداشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز