خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با ایلنا:

وعده‌ها در دولت های گذشته و کنونی تا به امروز عملی نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۸۲

هنوز یارانه‌ای به صنعت داده نشده و بخش تولید کشور مظلوم واقع شده و وعده‌ها نه در دولت گذشته و نه دولت کنونی هنوز عملی نشده‌اند این در حالی است که برای این موضوع مرتب به ما امیدواری می‌دهند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: وعده‌ها در دولت گذشته و دولت کنونی هنوزعملی نشده است.

غلامحسین شافعی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع‌، معادن و کشاورزی ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که چرا علی رغم تصویب قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنوز این قانون اجرایی نشده است؟، گفت: اشکالاتی بر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد بود که پیشنهادات مختلفی هم برای رفع آن از سوی وزارت صنعت و بخش خصوصی ارائه شد و این پیشنهادات در حال حاضر به جمع بندی رسیده است.

وی افزود: یکی از اشکالات این است که برای یک فعل واحد دو حکم متفاوت داده شده و دیگر اینکه قانون مبارزه با قاچاق با قوانین گمرک ما تناقضاتی دارد که اشکالات آن را در ستاد کار می‌کنند و نظرات آن‌ها را می‌گیرند.

شافعی در مورد عدم اختصاص یارانه به صنعت نیز گفت: هنوز یارانه‌ای به صنعت داده نشده و بخش تولید کشورمظلوم واقع شده و وعده‌ها نه در دولت گذشته و نه دولت کنونی هنوز عملی نشده‌اند این در حالی است که برای این موضوع مرتب به ما امیدواری می‌دهند.

وی در خاتمه در مورد انتخابات اتاق بازرگانی افزود: انتخابات خیلی پرشور است و بسیاری از دوستان ما وارد صحنه عمل شده‌اند و امیدواریم استقبال از انتخابات خوب باشد و این انتخابات از سالم‌ترین و اخلاقی‌ترین انتخابات باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز