خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران در گفتگو با ایلنا:

نرخ جدید اصلاح کمتراز یک ماه دیگر اعلام می‌شود / نرخ کنونی اصلاح درجه یک ۱۲هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۸۶

نرخ اصلاح درجه یک، ۱۲ هزار تومان، درجه دو، ۱۰ هزار تومان و درجه سوم، هشت هزار تومان است اما تا کمتر از یک ماه دیگر نرخ‌های جدید اصلاح به طور رسمی اعلام خواهد شد.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه در استان تهران گفت: نرخ جدید اصلاح آقایان تا کمتر از یک ماه دیگر رسما اعلام خواهد شد.

مصطفی گواهی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص نرخ‌های کنونی اصلاح آقایان، گقت: نرخ اصلاح درجه یک، ۱۲ هزار تومان، درجه دو، ۱۰ هزار تومان و درجه سوم، هشت هزار تومان است اما تا کمتر از یک ماه دیگر نرخ‌های جدید اصلاح به طور رسمی اعلام خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تعداد واحد‌های صنفی این اتحادیه نیز اظهار داشت: هم اکنون بالغ بر دو هزار واحد داری پروانه کسب هستند که باید به این نکته اشاره کرد ۶۰۰ واحد دیگر نیز در حال طی کردن مراحل دریافت پروانه هستند.

وی در خصوص واحد‌هایی که فاقد پروانه کسب هستند نیز گفت: ‌ بازرسان ما به این واحد‌ها اخطار‌های لازم را می‌دهند و درصورتی که پروانه کسب را دریافت کنند می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند و در غیر این صورت به اماکن معرفی و واحدصنفی آنان پلمپ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز