خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان خبر داد:

آغاز فعالیت هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۱۸

این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان دایر است.

هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در محل نمایشگاهی رشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عبدالله سلمانی‌زاده، صنعت ساختمان را یکی از ابزارهای مفید و مهم در رشد و رونق اقتصادی خواند و اظهار کرد: صنعت ساختمان یکی از ابزارهایی است که می‌تواند اقتصاد کشور را پویا کرده و به سمت اقتصادی بدون نفت سوق دهد.

وی افزود: صنعت ساختمان به شرط هدایت و مدیریت صحیح و استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن همگام با دیگر کشور‌ها می‌تواند نقش موثری در توسعه و رونق اقتصادی کشور ایفا کند.

این مسئول، در مورد جزییات این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در فضایی سر پوشیده به مساحت شش هزار مترمربع با حضور تعداد ۹۰ واحد فعال تولیدی کشور بر پا شده است.

وی استان‌های شرکت کننده در این نمایشگاه را تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم، البرز، اردبیل، مازندران، قزوین، زنجان، آذربایجان غربی، فارس، همدان، کردستان و گیلان عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان دایر است.

سلمانی‌زاده اظهار امیدواری کرد که با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان گیلان، گامی موثر در جهت ارتقای صنعت کشور برداشته و ضمن ارائه فرصت مناسب زمینه شناسایی تولیدات کیفی داخلی را فراهم آورد.

این نمایشگاه از تاریخ ششم لغایت نهم آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی۲۱ در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان در معرض دید علاقمندان و متخصصان این بخش از صنعت کشورمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز