خبرگزاری کار ایران

انجمن جهانی فولاد:

ایران در تولید فولاد خام رکورد جدیدی ثبت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۵۸

ایران در زمینه تولید فولاد خام در دوره ۹ ماهه ۲۰۱۴ با بیش از ۱۲ میلیون تن، رشد ۶.۶ درصدی نسبت به دوره مشابه ماقبل را ثبت کرد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو) به نقل از انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: ایران در زمینه تولید فولاد خام در دوره ۹ ماهه ۲۰۱۴ با بیش از ۱۲ میلیون تن، رشد ۶.۶ درصدی نسبت به دوره مشابه ماقبل را ثبت کرد.

گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایمیدرو که با استفاده از اطلاعات مندرج در سایت انجمن جهانی فولاد آمده است: ایران در ۹ ماهه سال ۲۰۱۴(۱۰ دی ماه ۱۳۹۲ تا ۹ مهر ۱۳۹۳) با تولید ۱۲ میلیون و ۶۶ هزارتن فولاد خام نسبت به دوره مشابه ماقبل رشد ۶.۶ درصدی را ثبت کرد.

بنابراین گزارش میزان تولید فولاد خام در ۹ ماهه ۲۰۱۳ میلادی ۱۱ میلیون و ۳۱۸ هزار تن بود.

همچنین ایران در ماه سپتامبر(۱۰ شهریور تا هشتم مهر) ۲۰۱۴، یک میلیون و ۴۲۹ هزار تن فولاد خام تولید کرد که در مقایسه با تولید مدت مشابه سال گذشته که رقم یک میلیون و ۳۶۴ هزار تن بود رشد ۴.۸ درصدی را نشان می دهد.

طبق این گزارش، ایران در ماه سپتامبر میلادی رتبه ۱۴ جهانی را در زمینه تولید فولاد خام از آن خود ساخت.

براساس گزارش انجمن جهانی فولاد، میزان تولید فولاد ۶۵ کشور جهان در ۹ ماهه اخیر میلادی، یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون و ۷۶۴ هزار تن بود و در مقایسه با میزان تولید مدت مشابه سال گذشته که یک میلیارد و ۲۰۴ میلیون و ۸۸۵ هزار تن بود، ۲.۱ درصد افزایش نشان می دهد.

ماه سپتامبر امسال میزان تولید جهانی فولاد خام در بین مجموع ۶۵ کشور جهان به ۱۳۴ میلیون و ۴۲۱ هزار تن رسید که یک دهم نسبت به دوره ماقبل کاهش نشان می دهد.

میزان فولاد تولید شده در سپتامبر ۲۰۱۳ برابر با ۱۳۴ میلیون و ۵۰۹ هزار تن بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز