خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره اتاق تعاون خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایلنا:

اقدامات غیرقانونی منجر به عقب افتادگی اتاق تعاون شد / مجلس و وزارتخانه، برگزاری انتخابات راپیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۰۲

علت عقب افتادگی اتاق تعاون عدم هماهنگی و انجام کارهای خارج از قانون و بدون برنامه است. وزارتخانه باید در خصوص برگزاری انتخابات وارد عمل شود.

سید حسین مجتبوی، گقت: چالش‌های مربوط به برگزاری انتخابات اتاق تعاون، این اتاق را از رسیدن به اهداف اصلی خود دور کرده است.

عضو هیات مدیره اتاق تعاون خراسان رضوی در گفتگو با ایلنا در رابطه با علل تاخیر در انتخابات اتاق تعاون، اظهارداشت: تطبیق اساسنامه با تغییرات قانونی از چالش‌هایی است که در زمان نامناسبی ایجاد شده است.

مجتبوی با اشاره به این نکته که چرا در زمان انتخابات بحثتطبیق اساسنامه شرکت‌ها را مطرح کرده‌اند نیز گفت: موضوع کمی پیچیده اشت؛ اما مساله اصلی این است که در هر صورت این انتخابات باید برگزار شود، شاید این کار مستلزم دخالت مستقیم مجلس شورای اسلامی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

وی تاکید کرد: ماهیت تعاون با این قبیل کارها زیر سوال رفته است، چراکه اتاق هویت تعاون مغایر با این فعالیت‌های غیر قانونی است که از سوی آقایان انجام می شود.

عضو هیات مدیره اتاق تعاون خراسان رضوی با اشاره به ۱۲ هزار و ۴۰۰ تعاونی که در استان خراسان رضوی به فعالیت مشغولند، اظهار کرد: با وجود این تعداد تعاونی که تنها در این استان وجود دارد نمی‌توان انتظار تدوین و ارائه اساسنامه در مدت زمان کوتاه را داشت.

مجتبوی در پایان تاکید کرد: علت عقب افتادگی اتاق تعاون عدم هماهنگی و انجام کارهای خارج از قانون و بدون برنامه است که منجر به بروز مشکلات بسیاری در این بخش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز