خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر وپرورش میگو؛ ماهی و آبزیان در گفتگو با ایلنا، خبر داد:

عقب افتادگی ۶۵ درصدی از برنامه پنجم در تولید میگو / پیش بینی ۴هزارتن افزایش تولید نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۳۳

۹۰درصد از تولیدات میگو صادر می‌شود که با توجه به بازار جدیدی که برای این محصول در سال جاری به وجود آمده است با بررسی بازار می‌توان میزان صادرات را افزایش داد.

ارسلان قاسمی در رابطه با تولید میگو در سال جاری گفت: پیش بینی تولید میگو پرورشی در سال جاری ۲۵ هزار تن است که نسبت به سال گذشته ۴هزار تن افزایش تولید خواهیم داشت؛ اما ۶۵ درصد از برنامه پنجم توسعه عقب هستیم.
مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی و آبزیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: ۹۰ درصد از تولیدات میگو صادر می‌شود که با توجه به بازار جدیدی که برای این محصول در سال جاری به وجود آمده است با بررسی بازار می‌توان میزان صادرات را افزایش داد.

قاسمی درخصوص ارز آوری هر کیلو میگو گفت ارز آوری هر کیلو میگو بین۷.۵تا ۸.۵دلار است.
مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر وپرورش میگو؛ ماهی و آبزیان در پایان، افزود: با توجه به اینکه بخش تولید میگو برخلاف بخش‌های دیگر کشاورزی از نظر علمی و فناوری وضعیت مناسبی دارد و زیر ساخت‌هایی در این بخش وجود دارد که امکان تولید بیشتر را افزایش خواهد داد بنابراین با توجه بیشتر به این بخش می‌توان میزان ارزآوری را افزایش داد که به نفع تولید کننده و صادر کننده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز