خبرگزاری کار ایران

نوذرپور:

برج‌های منطقه ۲۲ ملکف به رفع موارد ناایمن شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۲۶۳

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه کارگروه ایمنی با حضور نمایندگان حوزه شهرسازی، مدیریت بحران، خدمات شهری، اجرائیات و سازمان آتش نشانی به صورت مداوم و برگزار می‌شود، تاکید کرد: ضعف‌ها و نقصان‌های برج های واقع در منطقه، طی نامه‌ای رسمی به مدیریت این مجموعه‌ها ابلاغ می‌شود و آنها مکلف به رفع موارد نا ایمن هستند.

به گزارش ایلنا، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز و محکوم کردن عملیات تروریستی منافقین، خاطر نشان کرد: شهر یک سازمان اجتماعی به واسطه انسان‌هایی که در آن زندگی می‌کنند است نه یک سازمان کالبدی بی جان.

وی ادامه داد: اختیاری که مدیریت شهری در اجرای وظایف دارد، ناشی از رأیی است که شما به عنوان شهروندان جامعه به شورای شهر دادید و شورای شهر نیز ما را به عنوان مدیر شهری انتخاب کرده است و ما موظف به حل مشکلات شهروندان در چهارچوب قانون هستیم.

شهردار منطقه۲۲ با برشمردن وظایف و ویژگی‌های مدیریت شهری اظهار داشت: مدیریت شهری خوب، مدیریتی است که نه تنها به کالبد شهر می‌پردازد بلکه به حیات فرهنگی و اجتماعی شهر نیز توجه ویژه ای می‌کند چرا که شهر دارای حیات است و به واسطه، فرهنگ و تمدن در جامعه شهری است که حیات بوجود می‌آید.

نوذرپور افزود: اختیاری که مدیریت شهری در اجرای وظایف دارد، ناشی از رأیی است که شما به عنوان شهروندان جامعه به شورای شهر دادید و شورای شهر نیز ما را به عنوان مدیر شهری انتخاب کرده است و ما موظف به حل مشکلات شهروندان در چهارچوب قانون هستیم.

وی اضافه کرد: ما در به ثمر رسیدن وظایف خود، نیازمند حضور و مشارکت حداکثری شهروندان هستیم تا با احصای صحیح مشکلات به مدیریت شهری در جهت رفع آن‌ها همکاری‌های لازم صورت گیرد. صرف بیان مشکل بدون همراهی مردم چاره‌ساز نخواهد بود.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: ما در مجموعه مدیریت شهری بر این باورهستیم که بدون همراهی مردم اداره شهر امری ناممکن است و تلاش خواهیم کرد تا هر اقدامی که در منطقه ۲۲ انجام می شود، در راستای احصای مسائل و مشکلات شهروندان و پاسخگو به نیازهای مردم باشد.

نوذرپور افزود: ما در مجموعه شهری منطقه ۲۲ وظیفه داریم تا در اولین گام، با توسعه سیستم حمل و نقل شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی امکان آمد و شد مناسب شهروندان را فراهم کنیم. در مرحله بعدی نیز ارتقا و توسعه فضای سبز را در دستور کار خود داریم و تلاش می کنیم نیمی از محدوده منطقه را به فضای سبز تعلق دهیم. 

وی با بیان اینکه تفکیک پسماند خشک از مبدأ را از ۳ درصد به ۱۲ درصد رسانده ایم و با مشارکت شما شهروندان تا پایان سال به ۲۰ درصد خواهیم رساند، اظهار داشت: در حوزه شهرسازی اجازه نخواهیم داد تا ساخت و سازهای بدون مجوز و ناموزون در منطقه شکل گیرد.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه کارگروه ایمنی با حضور نمایندگان حوزه شهرسازی، مدیریت بحران، خدمات شهری، اجرائیات و سازمان آتش نشانی به صورت مداوم و برگزار می‌شود، تصریح کرد: ضعف‌ها و نقصان‌های برج های واقع در منطقه، طی نامه‌ای رسمی به مدیریت این مجموعه‌ها ابلاغ می‌شود و آنها مکلف به رفع موارد نا ایمن هستند.

نوذرپور با بیان اینکه با بحران جدی کمبود سرانه‌های عمومی در منطقه ۲۲ روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: این منطقه در آینده با جمعیت مازاد ۵۲۰ هزار نفری مواجه است و شهرداری در حل این موضوع به کمک دولت و مشارکت شهروندان احتیاج دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز