خبرگزاری کار ایران

دوستی در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

تشکیل هیات نظارت برانتخابات شورایاری‌ها / نظارت نمایندگان مجلس منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۶۳

این هیات از ۹ نفر؛ شامل بنده، محسن سرخو، محمد سالاری، رضاتقی‌پور، اقبال شاکری، معصومه آباد، احمد دنیا مالی، علیرضا دبیر و هادی ساعی تشکیل شده است / نظارت نمایندگان مجلس بر این انتخابات منتفی شد.

عضو شورای شهر تهران از منتفی شدن نظارت نمایندگان مجلس بر انتخابات شورایاری‌ها و تشکیل هیات نظارت بر این انتخابات در جلسه غیر علنی امروز شورا خبر داد.

اسماعیل دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: این هیات از ۹ نفر شامل بنده، محسن سرخو، محمد سالاری، رضاتقی‌پور، اقبال شاکری، معصومه آباد، احمد دنیا مالی، علیرضا دبیر و هادی ساعی تشکیل شده است.

وی درباره اظهارات معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران که شورا به جای اصلاح ایرادات قانونی مصوبه خود، کار ثبت‌نام داوطلبان را انجام می‌دهد، گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم؛ ثبت‌نام داوطلبان را متوقف کنیم، بلکه باید مدت ثبت نام را در صورت نیاز تا ۱۰ روز دیگر تمدید کرده و درباره برگزاری انتخابات با دستگاه‌های ذیربط بحثکرده و به توافق برسیم.

دوستی با اشاره به زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: اگر همه شرایط و امکانات فراهم بود، این انتخابات را قبل از عید برگزار کرده و اگر شرایط مهیا نبود؛ برگزاری انتخابات به بعد از عید موکول خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار است؛ برای برگزاری انتخابات جلسه‌ای تشکیل داده و با فرمانداری مذاکره کرده و در ‌‌نهایت با هماهنگی شورای تامین استان از جمله فرمانداری، زمان برگزاری انتخابات را مشخص کنیم.

دوستی در پایان بر نظارت شورای شهر بر انتخابات شورایاری‌ها و منتفی بودن موضوع نظارت نمایندگان مجلس بر این انتخابات تاکیدکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز