خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد؛

انتخابات شورایاری‌ها در سالروز شوراها برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۹۱

برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در در نهم اردیبهشت ماه هم دارای مناسبت است و هم سنخیت خوبی برای برگزاری این انتخابات دارد.

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران پیشنهاد داد: انتخابات شورایاری‌ها به جای برگزاری در بهمن ماه یا اسفندماه در سالروز شوراها در نهم اردیبهشت ماه برگزار شود

به گزارش ایلنا؛ اسماعیل دوستی در یکصد و بیست و دومین جلسه شورا گفت: انتخابات شورایاری‌ها به جای اینکه در بهمن ماه یا اسفند ماه که ماه جشن انقلاب و نیز آمادگی مردم برای عید نوروز است در سالروز شورا ها در نهم اردیبهشت ماه برگزار شود که هم دارای مناسبت است و هم سنخیت خوبی برای برگزاری این انتخابات دارد.

وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از منطقه ۱۸ گفت: در ابتدا مراتب قدردانی خود از زحمات شهردار این منطقه را اعلام می کنم. در وهله بعد توجه اعضا را به این نکته جلب می کنم که امروز شهروندان منطقه ۱۸ به واسطه فعالیت معادن شن و ماسه، دچار مشکلات و مصایبی شدند که تنها موجب سود جویی عده ای خاص شده است.

وی ادامه داد: امروزه اهالی این منطقه علاوه بر آلودگی هوا با گرد و خاک ناشی از فعالیت این معادن نیز دست به گریبان هستند حال آنکه شن و ماسه این معادن به دلیل وجود خاک در آن برای بتن سازی هم مناسب نیست.

دوستی با ذکر پیشنهادی به اعضای شورا گفت: بهتر است از سوی شورا مهلتی داده شود تا نسبت به تعطیلی این معادن اقدام شود.

وی همچنین افزود: ما در منطقه ۱۸ و ۱۹ دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی را داریم که متاسفانه از زمان ساخت آن هیچ استفاده ای از آنها نشده است.

دوستی اضافه کرد: من از پیست اسبدوانی و چوگان نوروز آباد در منطقه ۱۸ نیز بازدید کردم بنابراین پیشنهاد می کنم شهرداری تهران در اقدامی مشترک با دولت این دو ورزشگاه را به دولت و وزارت ورزش بدهد و به جای آن پیست اسبدوانی نوروز آباد را با حفظ کاربری پیست و چوگان بگیرد چرا که این منطقه با وسعت ۸۰ هکتاری که دارد ظرفیت خوبی برای ایجاد فضای سبز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز