خبرگزاری کار ایران

به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا؛

تاسیس کمیته شوراها و انجمن‌های شهر تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۸۱

بررسی این طرح که توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارائه شده بود در دستور جلسه قرار گرفت که بعد از اعلام موافقت اعضا با رای اکثریت آنان به تصویب رسید.

تاسیس کمیته شوراها و انجمن های شهر در سازمان پایتخت‌ها و شهر های اسلامی تصویب شد.

به گزارش ایلنا از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ در یکصد و چهاردهمین جلسه شورا بررسی طرح پیشنهاد تاسیس کمیته شوراها و انجمن های شهر در سازمان پایتخت‌ها و شهرهای اسلامی که توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارائه شده بود در دستور جلسه قرار گرفت که بعد از اعلام موافقت اعضا با رای اکثریت آنان به تصویب رسید.

طرح پیشنهاد تاسیس این کمیته با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اتحاد امت اسلامی و انسجام میان همه مسلمانان و به منظورز ایجاد پل ارتباطی میان نهاد های کشورهای اسلامی و تعامل بیشتر اعضای شوراها و تبادل نظر آنها با بهره‌مندی از دیدگاه های اندیشمندان کشورهای اسلامی در حوزه مدیریت شهری و تقویت همبستگی شهر های اسلامی به شورا ارائه شده بود که اعضا نظر موافقی نسبت به آن داشتند.

در این جلسه همچنین پیشنهاد و معرفی یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیته نظارت موضوع بند الف تبصره ذیل ماده واحده مصوبه " چگونگی طراحی و مدیریت بهره برداری از فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران " مورد بررسی قرار گرفت که با رای اعضا قرار این شد این مضوع به کمیسیون باز گردد و به جای یک نفر ۴ نفر عضو از کمیسیون های فرهنگی، عمران و معماری و شهرسازی معرفی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز