خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

دخالت مستقیم برخی در انتخابات هیئت رئیسه شورا

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۹۳

تشریح آن را به صلاح شورای شهر نمی‌دانم / امیدوارم پس از این شاهد شائبه‌هایی از این دست نباشیم، چر اکه جایگاه نهاد نظارتی شورا را با تردید جدی مواجه می‌کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: برخی به ناحق به دخالت مستقیم در انتخابات هیئت رئیسه دست زدند و موجبات گسترش بی‌اعتمادی را در این فضا فراهم ساختند.

به گزارش ایلنا، ولی‌الله شجاع پوریان صبح امروز در نود و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر و تبریک به چمران برای برگزیده شدن به سمت ریاست شورا گفت: بی شک عملکرد یک ساله آقای مسجد جامعی به دلایل مختلف و به ویژه رویکرد دفاع از کرامت انسانی، حق حیات و حقوق شهروندان از یادگارهای نیک دوران ریاست وی است. و افکار عمومی از این دوران همواره به نیکی یاد خواهند کرد.

شجاع پوریان با اشاره به حوادثی همچون آتش سوزی خیابان جمهوری، ‌ حادثه پارک ارم، طوفان و… گفت: در این حوادثنقش متفاوتی از مسجدجامعی به عنوان وکیل مدافع مردم شاهد بودیم که بدون هیچگونه مصلحت اندیشی بر احقاق حقوق شهروندن و شناسایی عوامل حادثه تاکید داشتند و عذرخواهی از مردم را کمترین مرهم بر آلام آنان دانسته و ترویج روحیه عذرخواهی از مردم را به مدیران توصیه کردند.

وی تصریح کرد: این روحیه و رویه صادقانه بر مدیریت شهری گران آمد و بدون توجه به پیامدهای منفی و عواقبی که گریبان بسیاری را خواهد فشرد، برخی به ناحق به دخالت مستقیم در انتخابات هیئت رئیسه دست زدند و موجبات گسترش بی اعتمادی را در این فضا فراهم ساختند. که البته تشریح آن را به صلاح شورای شهر نمی‌دانم؛ اما امیدوارم پس از این شاهد شائبه‌هایی از این دست نباشیم، چر اکه جایگاه نهاد نظارتی شورا را با تردید جدی مواجه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز