خبرگزاری کار ایران

محیط طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا:

عملکرد رئیس شورای شهر در حراست از هویت تاریخی تهران مثبت است

کد خبر : ۲۰۰۶۱۴

عملکرد هیات رئیسه شورای شهر تهران در این دوره قطعا نسبت به گذشته بهتر بوده و حداقل در جهت تضعیف حوزه میراثفرهنگی اقدامی نکرده است.

مشاور ریاست پژوهشگاه میراثفرهنگی گفت: ریاست شورای شهر تهران در حفظ و حراست از شاکله شهر و هویت تاریخی آن مثبت عمل کرده است.

احمد محیط طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد عملکرد ریاست شورای شهر تهران گفت: عملکرد‌ها در حوزه مسائل اجتماعی امری نسبی است، و برای مقایسه عملکرد ریاست فعلی شورای شهر تهران نیازمند مقایسه آن با عملکرد روسای پیشین هستیم.

رئیس سابق کمیته ملی موزه های ایران ادامه داد: چنانچه کارنامه ریاست این دوره شورای شهر را با دوره‌های گذشته مورد مقایسه قرار دهیم متوجه خواهیم شد که شورای شهر در این دوره در حوزه میراثفرهنگی تهران قدم‌هایی رو به جلو برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه ریاست شورای شهر تهران در حفظ و حراست از شاکله شهر و هویت تاریخی آن مثبت عمل کرده است، گفت: شورای شهر شاید نتوانسته باشد در حوزه میراثفرهنگی به آن نقطه مطلوب که مدنظر ما است، برسد اما عملکرد هیات رئیسه شورای شهر تهران در این دوره قطعا نسبت به گذشته بهتر بوده و حداقل در جهت تضعیف این حوزه اقدامی نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز