خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران درگفتگو با ایلنا:

رقابت در انتخابات ریاست شورا بین مسجد جامعی و چمران است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۲۲۵

فضای شورای شهر تهران نسبت به مسجد جامعی و چمران در یک شرایط مساوی است / تصمیمات خوبی در دوره ریاست مسجدجامعی بر شورای شهر تهران گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در انتخابات پیش روی ریاست شورای شهر تهران با دو کاندیدا از دو جریان حاکم بر شورای شهر روبرو هستیم و به احتمال زیاد رقابت میان چمران و مسجد جامعی خواهد بود.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد عملکرد ریاست شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه آقای مسجد جامعی تجربه دو دوره تشکیل شورا را داشتند و دور نگاهی نیز به ریاست شورای قبل کرده‌اند، فکر می‌کنم با تجربه‌ای که از نقاط ضعف و قوت آقای چمران گرفته‌اند محاسن را در دستور کار قرار داده و معایب را لحاظ نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین مدیریت آقای مسجد جامعی در دوره چهارم خوب بوده و تصمیمات خوبی نیز در این دوره گرفته شده است.

به گفته وی از آنجا که هر مدیری معایبی دارد آقای مسجدجامعی هم معایبی داشته‌اند اما هر کسی که می‌خواهد برای دور دوم کاندید شود با توجه به تجربه یکساله با توقعات زیادی روبرو خواهد بود.

قناعتی در پاسخ به سوالی در مورد کاندیداهای انتخابات پیش رو ریاست شورای شهر تهران گفت: من گمان می‌کنم در این انتخابات به غیر از آقای مسجد جامعی کاندیداهای دیگری نیز وجود داشته باشند.

وی تصریح کرد: البته به گمان بنده با دو کاندیدا از دو جریان حاکم بر شورای شهر روبرو خواهیم بود و به احتمال زیاد رقابت میان چمران و مسجد جامعی خواهد بود.

قناعتی درمورد چمران به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست شورای شهر تهران گفت: ایشان نیز هنگامی که از پایین به عنوان یک عضو شورای اسلامی شهر تهران به جایگاه ریاست نگاه می‌کرده است، قطعا یک سری معایب و همچنین عملکرد خود را درطول مدت ریاستش بر شورای شهر تهران بررسی کرده که می‌تواند در تصمیم گیری‌ها موثر باشد.

وی ابراز امیدورای کرد که فردی رئیس شورا شود که هم از حقوق نمایندگان شورا به عنوان رئیس دفاع کند و هم مطالبات شورای شهر را از مدیریت شهری احصاء کند و بتواند دو جریان اصلی درشورا را به گونه‌ای مدیریت کند که در جهت خدمت به شهروندان باشد و از هر گونه موضوعات حاشیه‌ای و جریانی پرهیز کند و تمام توانش را بر وحدت و همدلی در جهت پیشبرد اهداف شهر قرار دهد.

قناعتی با اشاره به اینکه هر دوی آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند، افزود: امیدوارم کسی کاندیدا شود که بتواند با وفاق این دو جریان در راستای خدمت و فعالیت برای سیاستگذاری در مدیریت شهری حرکت کند نه اینکه به دنبال جریان‌های فکری و سیاسی باشد زیرا دراین صورت نتیجه کار به خوبی پیش نخواهد رفت.

وی درپاسخ به این سوال که فضای شورای شهر به نفع کدام یک ازاین کاندیداهای احتمالی؛ مسجدجامعی و چمران است، افزود: من گمان می‌کنم فضای شورای شهر تهران نسبت به هریک ازآنها در یک شرایط مساوی ۵۰،۵۰ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز