خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون حمل ‌و‌ نقل شورای شهر تهران:

علت اصلی مهاجرت به تهران وجود مشکلات در سایر شهرها است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۷۹

وجود مشکلات در شهرهای دیگر باعثمهاجرت ها به تهران شده است / بافت‌های فرسوده طی یک دوره زمانی معین مقاوم‌سازی شوند.

عضو کمیسیون حمل ‌و‌ نقل شورای شهر تهران مهمترین مسئله در مهاجرت به تهران را وجود مشکلات درشهرهای دیگر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محسن سرخو امروز در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از اشتباهاتی که در مهاجرت‌های بی‌ رویه به تهران صورت می گیرد این است که فقط تهران در موضوع مهاجرت ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این درحالی است که مهمترین مسئله در مهاجرت‌ها به تهران به مشکلاتی مربوط است که درسایر شهرهای دیگر وجود دارد.

سرخو به عدم اشتغال و مشکلات بهداشت و درمان درشهرهای دیگر اشاره کرد و افزود: همین مشکلات باعثمهاجرت ها به تهران شده است، ازهمین رو این مسئله تنها نمی‌تواند در شورای شهر تهران حل و فصل شود.

وی افزود: وجود مشکلات در شهرهای دیگر باعثمهاجرت ها به تهران شده است بنابراین این موضوع باید در سطح کلان درنظر گرفته شود.

این عضو شورای شهرتهران با اشاره به بافت ارزشمند و فرسوده در منطقه ۱۲ گفت: باید این بافت‌های فرسوده طی یک دوره زمانی معین مقاوم‌سازی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز