خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

طرح زوج و فرد درماه رمضان یک ساعت کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۹۶

مدت زمان طرح ترافیک در این ماه تغییر نمی کند و اجرای این طرح از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۷ به قوت خود باقی است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به کاهش یک ساعته زمان طرح زوج و فرد در ماه مبارک رمضان، گفت: در ایام عادی طرح زوج و فرد از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۹ بوده که در ماه مبارک رمضان با یک ساعت کاهش از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۸ می باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید تیمور حسینی افزود: مدت زمان طرح ترافیک در این ماه تغییر نمی کند و اجرای این طرح از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۷ به قوت خود باقی است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برخورد عوامل راهنمایی و رانندگی با مظاهر روزه خواری، گفت: ماموران راهور موظف هستند درصورت مشاهده مصادیق روزه خواری مانند استعمال دخانیات، خوردن و آشامیدن در داخل خودرو به عامل آن ابتدا تذکر دهند، در صورتی که فرد خاطی به تذکر پلیس بی توجهی کرده و مصداق هنجارشکنی باشد به عوامل انتظامی تحویل داده می شود و همکاران ما نیز براساس تدابیر موجود و دستورالعمل ها با وی برخورد می کنند.

این مقام انتظامی به تقویت شیفت های شبانه پلیس راهور و حضور آنان در مقاطع زمانی نزدیک به اذان مغرب و ساعات پایانی شب اشاره و تصریح کرد: همزمانی فصل تابستان و ماه مبارک رمضان باعثشده تا شهروندان برای استفاده از پارک ها و تفرجگاه ها ساعات پایانی شب را انتخاب کنند که در این صورت شاهد بار سنگین ترافیکی در معابر، میادین و تقاطع ها خواهیم بود.

وی اظهار کرد: از این رو برنامه تقویت شیفت ها و گشت های شبانه پلیس راهنمایی و رانندگی در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم معابر را به خوبی پوشش داده و موجبات آرامش خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۴۰ درصد از ماموران پلیس راهور پایتخت حدفاصل ساعت ۲۱ تا یک بامداد فعالیت دارند و از این ساعت تا صبح روز بعد، تیم های پلیس راهور طبق روال گذشته به جمع آوری تصادفات و برخورد با تخلفات معمول، می پردازند.

وی به طرح های ویژه پلیس راهور تهران بزرگ برای شب های قدر، روز قدس و نماز عیدفطر نیز اشاره کرد و گفت: در شب های قدر، برای اماکنی مانند حرم شاه عبدالعظیم حسنی، امامزاده صالح، مهدیه تهران، بازار تهران، مساجد جامع شهر مانند مسجد جامع قلهک پوشش ویژه ترافیکی داریم تا مردم علاوه بر بهره بردن از فیوضات این شب ها و اماکن مورد نظر، بتوانند با آرامش خیال برای صرف سحری به منازل خود مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز