خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران:

سازمان هواشناسی در پیشبینی طوفان قصور کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۵۳

«سازمان هواشناسی روز گذشته نسبت به اطلاع رسانی در باره سرعت و ساعت طوفان در تهران قصور کرده است و این قصور موجب غافلگیری مردم شده است.»

یک عضو شورای شهر تهران از قصور سازمان هواشناسی به دلیل اعلام وقوع طوفان در تهران تذکر داد و گفت: خداوند به مردم تهران کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل دوستی در جلسه علنی امروز با اشاره به بند ۲ و ۳۲ ماده ۷۱ قانون شوراها نسبت به طوفان روز گذشته تذکر داد و گفت: اعتقاد دارم سازمان هواشناسی روز گذشته نسبت به اطلاع رسانی در باره سرعت و ساعت طوفان در تهران قصور کرده است و این قصور موجب غافلگیری مردم شده است.

وی ادامه داد: خداوند به مردم تهران کمک کرد من تذکرم را به صورت کتبی اعلام می کنم.

عضو کمیسیون عمران شورا تصریح کرد بعد از ظهر امروز نیز قرار است طوفان دیگری با سرعت ۹۵ کیلو متر در تهران به وقوع بپیوندند متاسفانه سازمان هواشناسی در اطلاع رسانی قصور کرده.

همچنین محسن سرخو دیگر عضو کمیسیون عمران شورا از سازمان آتش نشانی به دلیل اقدامات مثبت و عملیات متعددی که برای نجات شهروندان در طوفان روز گذشته انجام داد تشکر کرد.

همچنین حجت الاسلام ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی نیز در باره طوفان روز گذشته گفت: بهتر است دربرابر اتفاق روز گذشته قدرت و توانایی علمی بیشتری برای پیش بینی داشته باشیم تا مردم با آمادگی بیشتری با این حوادثمواجه شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز