خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری تهران خبر داد؛

تأسیس سازمان قطار شهری استان تهران در دستور کار استانداری

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۱۸

شرکت مترو تهران به دلیل مواجهه با مشکلات فراوان و بدهی توان خدمات رسانی به تمامی شهرستان‌های استان تهران را ندارد

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: در نظر داریم سازمان قطار شهری استان تهران را تأسیس و راه‌اندازی کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، " حسن کریمی " معاون عمرانی استانداری تهران گفت: از نخستین روزهای فعالیت مسئولین استانداری در دولت یازدهم از کار‌شناسان امر دعوت به عمل آمد تا اجرای قطار شهری(مترو) در شهرستان‌های استان تهران بررسی شود و جهت تسهیل بخشیدن به این مهم در نظر داریم تا سازمان قطار شهری استان تهران را تأسیس و راه اندازی کنیم.

معاون عمرانی استانداری تهران افزود: شرکت مترو تهران به دلیل مواجهه با مشکلات فراوان و بدهی توان خدمات رسانی به تمامی شهرستان‌های استان تهران را ندارد و هم اکنون شرکت مترو تهران اجرای پروژه شهرستان‌های اسلامشهر و ورامین را در دست اقدام دارد که امیدواریم هر چه سریع‌تر این دو پروژه اجرا و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: اجرای پروژه متروی شهرستان ورامین با راه آهن متفاوت است و باید این پروژه همانطور که تعریف شده اجرا شود و هرگونه تغییر آن مورد پذیرش استانداری و مردم ورامین نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز