خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران: ‌

تقسیم همه استان‌های کشور به ۵ گروه تخصصی

کد خبر : ۱۶۷۲۹۰

استان‌های البرز، سمنان، قم، قزوین مازندران، گلستان و تهران کارگروه منطقه یک را تشکیل می‌دهند. / با توجه به اینکه تهران مسئول بخش تولید در کارگروه تولید است دبیرخانه آن را به استان البرز واگذار کردیم.

استاندار تهران از تقسیم همه استان‌های کشور به ۵ گروه تخصصی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین هاشمی در نخستین نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی کارگروه منطقه یک گفت: در دولت یازدهم در کنار همه کارهای مثبتی که از سوی وزیر کشور پیگیری شده و به اجرا درآمده تشکیل ۵ گروه استانی برای انجام امور اجرایی مهم‌تر از همه بوده است.

وی ادامه داد: یکی از این گروه‌ها کارگروه تولید است که مسئولیت آن را بنده به عهده دارم.

هاشمی افزود: منطقه یک در این کارگروه‌ها استان تهران و ۶ استان همجوار را تشکیل می‌دهد و همه این گروه‌ها دارای بخش‌های تخصصی هستند که در نشست امروز وضعیت استان‌های منطقه یک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار تهران با بیان اینکه استان‌های البرز، سمنان، قم، قزوین مازندران، گلستان و تهران کارگروه منطقه یک را تشکیل می‌دهند افزود: با توجه به اینکه تهران مسئول بخش تولید در کارگروه تولید است دبیرخانه آن را به استان البرز واگذار کردیم.

وی در ادامه گفت: ‌ کارگروه‌ها با تعامل و همفکری و براساس هدف مشترک که سیاست چابک سازی دولت را به دنبال دارد و در مقطعی این هدف متوقف مانده بود، با یکدیگر ارتباط دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز