خبرگزاری کار ایران

بیمه تکمیلی رایگان برای رانندگان کمکی تاکسی‌های پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۹۳

سال‌های گذشته تنها رانندگان اصلی تاکسی امکان بهره‌مندی از بیمه تکمیلی رایگان را داشتند که امسال رانندگان کمکی نیز به آن‌ها اضافه شدند.

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی برای سال ۹۳ رانندگان کمکی و خانواده‌های آنان را نیز مشمول طرح بیمه تکمیلی رایگان و تخفیفات ویژه قرار داد.

به گزارش ایلنا، رضا قاضی، معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افزایش گروه‌هایی که در سال ۹۳ امکان بهره‌مندی از بیمه تکمیلی رایگان را دارند خبر داد و گفت: سال‌های گذشته تنها رانندگان اصلی تاکسی امکان بهره‌مندی از بیمه تکمیلی رایگان را داشتند که امسال رانندگان کمکی نیز به آن‌ها اضافه شدند.

به گفته وی در حال حاضر نزدیک به ۸۰ هزار راننده تاکسی در تهران مشغول به خدمات رسانی است که بیش از ۲۰ درصد آن‌ها را رانندگان کمکی تشکیل می‌دهند.

قاضی آخرین زمان ثبت نام برای بیمه تکمیلی تاکسیرانان و خانواده‌های آنان را ۳۱ فروردین ماه دانست و گفت: تا این تاریخ بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده‌های تاکسیرانان ثبت نام کردند که تا کنون بیش از ۶ هزار نفر از آن‌ها تکمیل پرونده و بیمه تکمیلی آن‌ها با ۸۰ درصد تخفیف تایید شده است.

وی تصریح کرد: در این دوره برای ثبت نام بیمه تکمیلی خانواده رانندگان تاکسی تنها آنهایی امکان استفاده از تخفیفات ویژه را دارند که تا پایان فروردین برای دریافت و تعویض پروانه هوشمند اقدام کرده باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز