خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر طرح شد:

میزان مصرف مشروبات الکلی در تهران موضوع اختلاف نظر عضو شورای شهر با استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۶۶

«قناعتی اعلام کرد مشروبات الکلی تهران را تهدید می‌کند / استاندار تهران که در این جلسه حضور داشت در پاسخ به قناعتی گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که در سال ۹۲ به ویژه در نیمه دوم سال این موارد بسیار کاهش یافته است.»

یک عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر اعلام کرد که مشروبات الکلی تهران را تهدید می‌کند و بهتر است فکری برای این مسئله به صورت جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی در جلسه علنی امروز شورای شهر اظهار کرد: مشروبات الکلی در بسته و شکل‌های مختلف به تهران وارد می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی خطاب به استاندار تهران که در جلسه حضور داشت گفت بهتر است این مسئله در جلسه تامین استان مطرح و از نیروی انتظامی خواسته شود تا توجه بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشد.

هاشمی، استاندار تهران که در این جلسه حضور داشت در پاسخ به قناعتی گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که در سال ۹۲ به ویژه در نیمه دوم سال این موارد بسیار کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه «امید در میان مردم ایجاد شده است»، اعلام کرد در تمامی جرایم از جمله تصادفات، سرقت و… شاهد کاهش هستیم.

قناعتی در ادامه سخنانش در صحن علنی شورا با اشاره به اینکه شورای شهر تهران بر اساس اختیاراتی که دارد نظرش را پیرامون نرخ حمل و نقل عمومی و تاکسی اعلام کرد، گفت: ما از دولت نیز می‌خواهیم که مطالبات خود را در بخش‌های اعلام شده پرداخت کند.

او تاکید کرد: رانندگان تاگسی نیز همانند هر شهروند دیگر زندگی خود را دارند و باید هزینه‌هایش تامین شود.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در پایان با بیان اینکه دولت باید نسبت به میزان پرداختی هزینه‌های مربوط به برق را در بخش مترو کاهش دهد، اعلام کرد در بخش اتوبوسرانی نیز دولت بهتر است به تعهدات خود عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز