خبرگزاری کار ایران

نجار مطرح کرد؛

پیش بینی و پیشگیری اولویت نخست سازمان مدیریت بحران

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۶۴

حوادثطبیعی با دخالت انسان و بی‌توجهی بشر به قانون طبیعت رخ می‌دهد که خرد ناچیز و تنگ نظری منجر به عدم درک حکمت الهی می‌شود.

ایلنا: رییس سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد: پیش بینی و پیشگیری اولویت نخست این سازمان است که این مهم در سایه آموزش علمی محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان مدیریت بحران کشور " اسماعیل نجار " روز یکشنبه در دیدار نوروزی با مدیران و کار‌شناسان این سازمان ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی سالی پربار برای تمامی هموطنان، حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: فضای همدلی و همکاری که در سایه دولت تدبیر و امید به وجود آمده بسترهای توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه با مهم ارزیابی کردن نظارت بر ساخت و ساز و مقاوم سازی به مقایسه زلزله بم و محمد آباد ریگان در استان کرمان پرداخت.

دبیر شورایعالی مدیریت بحران کشور توضیح داد: زلزله ۶ و۶ دهم ریشتری بم با خسارات مادی و معنوی که بر جا گذاشت به یک بحران بین المللی تبدیل شد در حالی که زلزله ۶ و ۵ دهمی محمدآباد ریگان به علت مقاوم سازی بافت‌های فرسوده روستایی با کمترین خسارات ممکن در بخش انسانی و ساختمانی ظرف ۱۲ ساعت پس از حادثه شرایط عادی حاکم شد.

معاون وزیر کشور استفاده از واژه ˈبلاˈ در حوادثطبیعی را نابجا خواند و تصریح کرد: حوادثطبیعی با دخالت انسان و بی‌توجهی بشر به قانون طبیعت رخ می‌دهد که خرد ناچیز و تنگ نظری منجر به عدم درک حکمت الهی می‌شود.

نجار با اشاره به ارزش عمل در اسلام تاکید کرد: علم و دانش بشری اگر در میدان عمل به بکار نرود راه بجایی نخواهد برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز