خبرگزاری کار ایران

گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری به پایان رسید

کد خبر : ۱۴۸۲۴۸

حمایت کنندگان این گردهمایی سازمان‌ها و نهادهای مختلف و در راس آنان کارخانه سیمان ممتازان که واحد صنعتی سازگار با محیط زیست نامیده شده است قرار داشت.

ایلنا: هفتمین جشن راهنمایان گردشگری با حضور ۷۰۰ نفر از راهنمایان تور از ۲۷ استان کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا این جشن با حضور رییس سازمان میراثفرهنگی کشور، مقامات ارشد استان کرمان، رییس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری و ۷۰۰ راهنما برگزار شد.

در روز نخست این گردهمایی راهنمایان از گنبد جبلیه، آرامگاه شاه نعمت الله ولی، باغ شاهزاده ماهان بازدید کردند.

در روز دوم راهنمایان گردشگری از مجموعه گنجعلی خان کرمان و ارگ بم دیدن کردند و به صورت نمادین زنجیره انسانی برای اعلام بازگشت بم به دیگر مقصدهای گردشگری تشکیل دادند. در این روز نشست خبری برگزار کنندگان این جشن برگزار شد.

گفتنی است جشن راهنمایان گردشگری هرساله ۲ اسفند در سراسر جهان و از جمله ایران برگزار می‌شود که ازمهمانان ویژه امسال جشن راهنمایان گردشگری ایران، هوشنگ مرادی کرمانی، خانم فلیسیتی رییس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری بودند.

شایان ذکر است حمایت کنندگان این گردهمایی سازمان‌ها و نهادهای مختلف و در راس آنان کارخانه سیمان ممتازان که واحد صنعتی سازگار با محیط زیست نامیده شده است قرار داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز