خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در بازدید از منطقه ۱۸:

با تخلفات نما برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۱۰

برخی از پروژه‌های منطقه ۱۸، نیازمند اعتبارانی هستند و باید به آن بودجه تزریق شود و گرنه به این زودی شاهد بهره‌برداری از آن نخواهیم بود.

ایلنا: رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران، گفت: ‌ همانگونه که در صدور پروانه نقشه و سازه اهمیت دارد باید بحثنمای ساختمانی نیز مورد توجه قرار گیرد و در آینده با تخلفات معماری و نما نیز برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از بازدید اعضای شورای شهر تهران از منطقه ۱۸ شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین " عبدالمقیم ناصحی " رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، با بیان اینکه برای اعضای شورای شهر تهران فرقی نمی‌کند که در منطقه سکونت دارد، گفت: منطقه ۱۸ میان دوخط آهن تهران به اهواز و تبریز واقع شده که وجود این خطوط آلودگی‌های صوتی برای شهروندان ایجادکرده است البته خط آهن تهران به تبریز به زیرزمین رفت و امیدواریم خط دیگر نیز این چنین شود.

وی با بیان اینکه منطقه با مشکلات زیست محیطی متعددی مواجه است، افزود: درخواست شهروندان این است که شورای شهر در عمران و آبادی شهر تلاش کنند امیدواریم نیاز شهروندان منطقه در بخش های مختلف تامین شود. متاسفانه فعالیت معدن شن و ماسه گودال عظیمی را ایجاد کرده است و باید فکری برای آن کرد.

این عضو شورای شهر تهران که خود ساکن این منطقه است، تاکید کرد: باید برای مشکلات زیست محیطی این منطقه فکری کرد و همانندشرکت ایرفو که با همکاری مدیر عامل آن به شهرک صنعتی شمس آباد منتقل شود، سایر برای سایر فعالیت‌ها کرد.

احمدحکیمی پور نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای نیز با تبریک ایام ا… دهه مبارکه فجر، گفت: برخی از پروژه های این منطقه نیازمند اعتبارانی هستند و باید به آن بودجه ترزیق شود وگرنه به این زودی شاهد بهره برداری از آن نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه تفرجگاه رودخانه کن یکی از این پروژه ‌ها است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بخش خصوصی شاهد به سرانجام رسیدن این پروژه باشیم.

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نیز از تدوین سند توسعه محلات خبر داد و گفت: تدوین سند توسعه و ورود به محلات از دیگر رویکردهای شورای چهارم در جهت تحقق این شعار است چرا که اعتقاد داریم با توجه به توسعه و گسترش معابر و شاهراه‌های ارتباطی مشکلات محلات حل می‌شود و باید پرداختن به توسعه محلات و ایجاد مراکز چندمنظوره از اولویت‌ها باشد.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح تفصیلی اهتمام جدی وجود نداشت، گفت: باید از اسناد طرح جامع و تفصیلی صیانت کامل شود.

سالاری به پروژه ملی تفرجگاه کن، معضل راه‌آهن منطقه، فعالیت شرکت شن و مای و برزگراه سعیدآباد اشاره کرد و گفت: باید مشکلات منطقه حل شود.

این عضو شورای شهر تهران از تدوین نظام نامه ایرانی و اسلامی خبر داد و گفت: همانگونه که در صدور پروانه نقشه و سازه اهمیت دارد باید بحثنمای ساختمانی نیز مورد توجه قرار گیرد و در آینده با تخلفات معماری و نما نیز برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز