خبرگزاری کار ایران

چاپ۳ میلیون تهران کارت برای گردشگران نوروز ۹۳ پایتخت

کد خبر : ۱۴۲۴۰۰

علاوه بر اینکه دارندگان تهران کارت به شکل رایگان از امکانات بی. آر. تی و مترو بهره‌مند می‌شوند، از تخفیف ۷۰ درصدی استفاده از باغ موزه‌ها و سایر فضاهای گردشگری شهرتهران استفاده می‌کنند.

ایلنا: معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از چاپ سه میلیون تهران کارت در نوروز سال ۹۳ خبرداد.

به گزارش ایلنا، " حمیدرضا بتو " با بیان اینکه در نوروز سال ۹۲ با توزیع بالغ بر سه میلیون تهران کارت فرصت بهره‌مندی از مترو، اتوبوسرانی و موزه‌های تهران را برای شهروندان مهیا کردیم گفت: تجربه این کار سبب شد برای رقم خوردن شور و نشاط در شهر و شهروندان موضوع توزیع تهران کارت در نوروز ۹۳ هم پیگیری شود.

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تهران کارت هوشمند با همکاری بانک شهر تهیه شده است، اظهار کرد: هنوز قیمت نهایی تهران کارت‌ها مشخص نشده است.

بتو با اشاره به اینکه در سال گذشته تنها دو روز تهران کارت‌ها برای گردشگران شهر به فروش رسیده است، گفت: به دستور معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران سال گذشته از روز سوم نوروز تهران کارت به همراه یک کتاب راهنما و نقشه تهران به صورت رایگان در اختیار گردشگران پایتخت قرار گرفت.

وی درباره خدمات تهران کارت اظهارکرد: علاوه بر اینکه دارندگان تهران کارت به شکل رایگان از امکانات بی. آر. تی و مترو بهره‌مند می‌شوند، از تخفیف ۷۰ درصدی استفاده از باغ موزه‌ها و سایر فضاهای گردشگری شهرتهران استفاده می‌کنند.

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن سال نو، تهران کارت در گیشه‌های اطلاع رسانی شهرداری تهران در سطح شهر، اماکن مهمانپذیر و میادین اصلی شهر در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز