خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش نشانی به ایلنا خبر داد:

نجات سه نفر از حادثه حریق خیابان سعدی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۳۳

حریق در زیرزمین یک ساختمان ۴ طبقه که موتور خانه بود و مقدار زیادی اجناس تولیدی شرکت و وسایل برقی الکترونیکی همراه با اجناس مستعمل در آن قرار داشت رخ داد که موجب شد تا دود زیادی طبقات بالایی را فرا گیرد.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات سه تن در حادثه حریق یک ساختمان خبر داد و گفت: آتش نشان با دادن ماسک تنفسی خود به یکی از این افراد موجب نجات این افراد شدند.

" سید جلال ملکی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از حریق در یک ساختمان چهار طبقه واقع در خیابان سعدی جنوبی بین خ جمهوری و اکباتان خبر دارد و اظهار کرداین حاد ثه در ۳۰:۱۴ دقیقه رخ داد که بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه بالا بر هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد

وی ادامه داد: حریق در زیرزمین یک ساختمان ۴ طبقه که موتور خانه بود و مقدار زیادی اجناس تولیدی شرکت و وسایل برقی الکترونیکی همراه با اجناس مستعمل در آن قرار داشت رخ داد که موجب شد تا دود زیادی طبقات بالایی را فرا گیرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به این که اعلام شده بود کسی در این ساختمان حضور ندارد اظهار داشت: با این شرایط گروهی از آتش نشانان وارد طبقات شدند و سه نفر را از داخل طبقات نجات دادند که حال یک نفر از آنها که در طبقه اول بود وخیم اعلام شد.

به گفته وی، این فرد که پیرمردی ۶۵ ساله بود به دلیل دود گرفتگی شدید بی حال شده بود که اتش نشانان با دادن ماسک تنفسی خود این فرد را نجات دادند.

ملکی گفت: گروهی دیگر از آتش نشانان نیز با اطفاء کامل حریق به ایمن سازی محل پرداختند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است خاطر نشان کرد: ماموریت آتش نشانان نیز در ساعت ۳۰:۱۶ به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز