خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ثبت‌نام آرم ترافیک به هیچ وجه تمدید نمی‌شود / کاهش سهمیه آرم خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۱۱

خبرنگاران واقعی حتما آرم ترافیک دریافت می کنند اگرچه ملاک واقعی بودن خبرنگار هنوز تعیین نشده است / سهمیه صدور آرم ترافیک سالانه به ۶۰ درصد کاهش خواهد یافت / در توزیع سهمیه به آژانس‌ها دقت نظر کافی خواهیم داشت تا پاسخگوی نیاز واقعی آنها باشیم.

ایلنا: معاون شهردار تهران، گفت: ثبت‌نام آرم ترافیک به هیچ وجه تمدید نمی‌شود و آخرین مهلت آن ۳۰ آذر است.

" سید جعفر تشکری هاشمی " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ثبت نام آرم ترافیک سال ۹۳ تا پایان آذرماه است، تأکید کرد: به هیچ عنوان زمان ثبت نام آرم تمدید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سهمیه صدور آرم ترافیک سالانه به ۶۰ درصد کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: در همین راستا از سهمیه تمامی سهمیه بگیران در تمامی بخش‌ها کاسته می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تعداد روزهای ناسالم شهر از مرز متوسط موجود فرا‌تر رفته است، گفت: با این سیاست فروش روزانه آرم ترافیک باید توسعه یابد.

تشکری هاشمی درباره کاهش سهمیه آژانس‌ها نیز گفت: با توجه نحوه توزیع آرم ترافیک به آژانس‌ها و مشکلات موجود به زودی جلساتی با هیئت مدیره جدید آژانس‌ها خواهیم داشت به ویژه که سازمان بازرسی کل کشور نسبت به عملکرد مدیران قبلی ایراد داشت. از این رو تلاش می‌کنیم تا در توزیع سهمیه به آژانس‌ها دقت نظر کافی داشته باشیم تا پاسخگوی نیاز واقعی آن‌ها باشیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا سهمیه آرم ترافیک خبرنگاران نیز با سیاست موجود کاهش می‌یابد، تاکید کرد: خبرنگاران واقعی حتما آرم ترافیک دریافت می‌کنند، اگرچه ملاک واقعی بودن خبرنگار هنوز تعیین نشده حتی وزارت ارشاد نیز اعلام نکرده است که چه کسانی خبرنگار هستند اما کسانی که به هر دلیلی محرز شود که خبرنگار هستند حتما همانند سنوات گذشته آرم دریافت خواهند کرد از این رو در میزان سهمیه خبرنگاران نیز کاهش خواهیم داشت.

تشکر هاشمی با بیان اینکه شهرداری تهران در لایحه ارائه شده به شورای شهر قیمت آرم ترافیک سال آینده را ۱۰ درصد افزایش داده است، گفت: البته باید دید که شورای شهر چه قیمتی را مصوب می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز