خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

احتمال ریزش داربست فلزی در الوند مهار شد

کد خبر : ۱۲۷۷۷۲

آتش نشانان پس از مراجعه به محل مشاهده کردند داربست یک ساختمان ۱۲ طبقه درحال ساخت که روی ‌آن باگونی و مواد پلاستیکی پوشانده شده است، احتمال ریزش آن وجود دارد.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از مهار ریزش احتمالی داربست فلزی در خیایان الوند توسط نیروهای آتش نشانی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: خبر احتمال تخریب داربست‌های یک برج در حال ساخت در ساعت ۱۳:۳۵ امروز به نشانی خیابان الوند بین خیابان ۲۹ و ۳۱ اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از مراجعه به محل مشاهده کردند داربست یک ساختمان ۱۲ طبقه درحال ساخت که روی ‌آن باگونی و مواد پلاستیکی پوشانده شده است، احتمال ریزش آن وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: به دلیل سست بودن پایه سنگینی و عدم مهار داربست میله ها دچار منحنی شده بود و در آستانه ریزش قرار داشت. با کمک راهور بخشی از مسیر بسته و با برخورداری از ۵ دستگاه جرثقیل دستی داربست از چند نقطه با ساختمان وصل شد..

وی با بیان اینکه پیچ های این داربست سفت شدند تا محکم بودن آن قطعی شود، تصریح کرد: در ساعت ۱۶ این ملک به هیات مدیره و مالک آن واگذار شد و پلیس راهور نیز راه مسدود شده را باز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز