خبرگزاری کار ایران

با انجام عملیات انحراف ترافیک؛

پروژه اتصال بزرگراه شهید باقری به باند شمال بزرگراه شهید بابایی آغاز می‌شود

کد خبر : ۱۱۴۲۵۵

با پایان یافتن عملیات احداثزیرگذر در باند شمالی بزرگراه شهید بابایی، ترافیک باند جنوبی به باند شمالی منتقل می‌شود تا در ‌‌نهایت پس از تکمیل دال بتنی زیرگذر در باند جنوبی، جریان عبور و مرور به حالت اولیه بازگردد.

ایلنا: متعاقب اجرای عملیات انحراف ترافیک در تقاطع بزرگراه شهید بابایی با بزرگراه شهید باقری، عملیات حفاری و بتن ریزی شمع‌ها به منظور احداثزیرگذر این تقاطع به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: هر ۳ لاین باند شمالی بزرگراه شهید بابایی که تامین کننده مسیر حرکت غرب به شرق هستند، در محدوده ۵۰۰ متری تقاطع بزرگراه شهید بابایی با بزرگراه شهید باقری به مسیر ویژه انحراف ترافیکی منتقل شده است تا فضای کارگاهی موردنیاز برای شمع کوبی و احداثعرشه زیرگذر فراهم شود.

محمد حسن وساق با بیان آنکه استراتژی تعیین شده به منظور انحراف ترافیک در تقاطع بزرگراه شهید بابایی با بزرگراه شهید باقری شامل ۳ مرحله است، یادآور شد: با پایان یافتن عملیات احداثزیرگذر در باند شمالی بزرگراه شهید بابایی، ترافیک باند جنوبی به باند شمالی منتقل می‌شود تا در ‌‌نهایت پس از تکمیل دال بتنی زیرگذر در باند جنوبی، جریان عبور و مرور به حالت اولیه بازگردد.

وی در تشریح سایر اقدامات انجام شده به منظور اتصال بزرگراه شهید باقری به باند شمال بزرگراه شهید بابایی، از اتمام عملیات حفاری ۱۰ عدد شمع در جبهه جنوبی این پروژه خبر داد و گفت: عملیات بتن ریزی این شمع‌ها بلافاصله پس از رفع معارض لوله ۱۲ اینچ گاز آغاز می‌شود.

اتصال بزرگراه شهید باقری به باند شمال بزرگراه شهید بابایی، مستلزم عبور غیرهمسطح از زیر این بزرگراه شرقی - غربی(بزرگراه شهید بابایی) است. احداثیک زیرگذر در عرض بزرگراه شهید بابایی و عبور از تراز منهای یک، امکان برقراری این اتصال را فراهم خواهد کرد. متعاقب اجرای پروژه مذکور، هر دو باند بزرگراه شهید باقری از طریق یک زیرگذر امتداد می‌یابند تا در ادامه، مسیرهای دسترسی جنوب به غرب و شرق به جنوب از طریق رمپ‌های خاکی در تراز صفر تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز