خبرگزاری کار ایران

ایرج جهانگیر مدیر عامل ارم سبز در جمع خبرنگاران:

ارم سبز الگوی استاندارد مجموعه های شهر بازی در کشور است

کد خبر : ۱۱۰۲۴۹

از همه خبرنگاران رسانه های گروهی دعوت می کنم که با دید نقادانه به مجموعه ارم سبز مراجعه کنند و به منظور همفکری نقد سازنده خود را با مسوولان مجموعه در میان بگذارند.

ایلنا: مجموعه تفریحی ارم سبز به عنوان اولین مجموعه بزرگ تفریحی کشور که موفق به اخذ استاندارد های ایمنی و استاندارد ایزو برای کیفیت خدمات شده است در پی اجرای اصلاحات و رعایت الزامات و ضرورت های اولیه برای اخذ جایزه ملی کیفیت در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج جهانگیر مدیر عامل یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی و سرگرمی کشور شامل سه لونا پارک و تنها باغ وحش پایتخت و مجموعه ای بالغ بر چندین هکتار مراکز گردشگری و تفرجی در داخل کلان شهر تهران در جمع گروهی از خبرنگارن با اعلام خبر فوق گفت: دو هدف مهم میان مدت مجموعه ارم طی دوسال گذشته تمرکز بر اخذ استاندارد های فنی ایمنی دستگاه های بازی و همچنین برنامه ریزی برای افزایش کیفیت و کمیت خدمات به منظور افزایش رضایتمندی مخاطبان بوده است.

مدیر عامل ارم سبز افزود: در اجرای استاندارد های ایمنی در شهر بازی مجموعه تفریحی ارم به عنوان یکی از پرچم داران استاندارد شهر بازی در کشور موفق به الگو سازی قابل اجرا و استاندارد شد به طوری که بسیاری از الزامات اولیه ای استاندارد دستگاه های بزرگ شهر بازی توسط مسوولان اداره استاندارد با همکاری و همفکری کارشناسان و مهندسین مجموعه ارم سبز برای دستگاه های مجموعه لونای یک و دو تعریف و به عنوان ملاک استاندارد وسایل بازی در کشور تعریف شد.

جهانگیر همچنین اهمیت بازدید مستمر و باز تعریف استاندرد های وسایل بازی را بسیار ضروری دانست و به همکاری و تعامل مستمر با اداره اساندارد و انجمن صنفی برای افزایش ایمنی و آسودگی خاطر استفاده کنندگان تاکید کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به هدف میان مدت دوم مجموعه اشاره کرد و گفت: بهسازی فضا های تجاری، استفاده از لباس های متحد الشکل برای تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان مجموعه، بهینه سازی فضای سبز برای ایجاد شرایط بهتر تفریحی مردم و ایجاد لونای سه با دستگاه های مهیج جدید بازی به منظور افزایش رضایتمندی مخاطبان مجموعه صورت گرفته است که خوشبختانه با نظر سنجی های مستمری که داریم بازتاب تلاش همکارانم در این زمینه از سوی مخاطبان بسیار مشهود و ملموس تلقی شده است که جا دارد از همه همکارانم در کلیه بخش ها به جهت تلاش مضاعف یکسال گذشته تقدیر و تشکر کنم.

ایرج جهانگیر در پایان سخنان خود با اشاره به حساسیت های افکار عمومی نسبت به فعالیت شهر بازی و باغ وحش ارم سبز گفت: من از همه خبرنگاران رسانه های گروهی دعوت می‌کنم که با دید نقادانه به مجموعه ارم سبز مراجعه کنند و به منظور همفکری نقد سازنده خود را با مسوولان مجموعه در میان بگذارند تا با ترکیب نظرات کارشناسی مدیران و کارشناسان مجموعه ارم سبز گام مهمی را در فرهنگسازی مناسب و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات ضمن شفاف سازی عملکرد بهتری را ارایه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز