خبرگزاری کار ایران

گودرزی خبر داد:

برگزاری فروش فوق العاده با ۴۰ درصد تخفیف در شهروند خانی آباد تا ۱۵ مهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۴۹

تا پایان این جشنواره، هر شب ساعت ۲۱ مراسم قرعه کشی نیز در فروشگاه خانی آباد برگزار شده و به دو نفر از مشتریانی که حداقل خرید آن‌ها ۸۰ هزار تومان باشد به قید قرعه جوایز ارزشمندی تعلق می‌گیرد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از جشنواره فروش ویژه در شهروند خانی آباد خبر داد و گفت: هزار بارکد کالا در تمامی دپارتمان‌های شهروند خانی آباد با تخفیف حداکثر ۴۰ درصد تا ۱۵ مهر ماه عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا " قدرت گودرزی " ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این جشنواره که تنها ویژه فروشگاه شهروند خانی آباد است از روز گذشته اول مهر ماه آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه دارد و شامل دپارتمان‌های پوشاک با ۱۱۰ بارکد، لوازم منزل با ۱۰۴ بارکد، پروتئینی با ۱۴۴ بارکد و بیش از ۶۰۰ بارکد در بخش خوارو بار است.

وی در مورد دلیل برگزاری این جشنواره در فروشگاه خانی آباد گفت: خانی آباد یکی از بهترین شعبه‌های شهروند از نظر فضا، چیدمان و معماری است که به تازگی نیز تغییراتی در چیدمان آن اعمال شده است و به همین مناسبت فروش ویژه دراین فروشگاه برگزار شده است تا شهروندان ساکن منطقه ۱۹ از مزایای این تخفیفات بهره‌مند شوند.

گودرزی خاطرنشان ساخت: تا پایان این جشنواره، هر شب ساعت ۲۱ مراسم قرعه کشی نیز در فروشگاه خانی آباد برگزار شده و به دو نفر از مشتریانی که حداقل خرید آن‌ها ۸۰ هزار تومان باشد به قید قرعه جوایز ارزشمندی تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل شهروند همچنین گفت: در صورت استقبال شهروندان از جشنواره فروش ویژه در شهروند خانی آباد، جشنواره‌های ۱۵ روزه در دیگر شعبه‌های شهروند به ترتیب برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز