خبرگزاری کار ایران

با دستور مدیرعامل متروی تهران:

بخش شمالی خط ۳ متروی تهران در اولویت کاری این شرکت قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۱۰

برای عملیاتی کردن برنامه زمانبندی اتمام پروژه نیمه شمال خط ۳، ضرورت دارد کارگاه‌ها به صورت دو شیفته و شبانه‌روزی و با تمام قوت فعالیت کنند.

ایلنا: با دستور مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، از امروز ساخت و تکمیل نیمه شمالی خط ۳ مترو در اولویت کاری این شرکت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، " هابیل درویشی " صبح امروز یکشنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در اولین جلسه کارگاهی نیمه شمالی خط ۳ متروی تهران اعلام کرد که از امروز، الویت شرکت متروی تهران برای ساخت و تجهیز خطوط مختلف به این قسمت(نیمه شمالی خط ۳) منتقل می‌شود و بنا داریم نیمه شمالی را طبق برنامه زمان بندی و در یک سال کاری تا پایان نیمه اول سال ۹۳ به اتمام برسانیم؛ ضمن اینکه در دیگر خطوط در حال ساخت نیز فعالیت‌ها در جریان است.

وی خطاب به پیمانکاران و مشاوران نیمه شمالی خط ۳ متروی تهران گفت: پیام روشن تقارن زمانی شروع این پروژه با ۳۱ شهریور «آغاز هفته دفاع مقدس» این است که انتظار داریم در این بخش از مترو نیز با‌‌ همان روحیه و فرهنگ جهادی، کار پیش برود که مصداق عینی موفق آن را در نیمه جنوبی خط ۳ یرغم پیچیدگی‌ها و سختی‌های کار تجربه کردیم.

مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان این‌که کار ساخت نیمه جنوبی این خط با انجام تست سرد به طول ۱۲ کیلومتر به اتمام رسیده و به زودی به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید گفت: برای عملیاتی کردن برنامه زمانبندی اتمام پروژه نیمه شمال خط ۳، ضرورت دارد کارگاه‌ها به صورت دو شیفته و شبانه‌روزی و با تمام قوت فعالیت کنند.

درویشی با تاکید بر اینکه شخصاً از طریق بازدیدهای می‌دانی و مکرر، فرآیند پروژه را مدیریت خواهد کرد، گفت: در پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران هیچ مشکلی نداریم و انتظار داریم از این شرایط به نحو احسن و مطلوب برای پیشبرد امور بهره ببریم.

خط ۳ مترو تهران به طول ۳۷ کیلومتر به عنوان طولانی‌ترین خط مترو خاورمیانه، جنوبی‌ترین نقطه شهر(بزرگراه آزاداگان) را به شمال شرقی تهران(می‌دان قائم) متصل می‌کند و تاکنون در دو مرحله، بخش میانی به طول ۷ کیلومتر بهره برداری و بخش جنوبی به طول ۱۲ کیلومتر راه انداز ی آزمایشی شده است که مابقی آن با فاز نیمه شمالی در حدفاصل ایستگاه مصلی تا میدان قائم در یک سال کاری به اتمام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز